تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 12:20
کد خبر : 91001

بر اساس ایمان و با محوریت رهبری، مراقب وحدت مسلمانان باشیم

بر اساس ایمان و با محوریت رهبری، مراقب وحدت مسلمانان باشیم

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: همه ما بارها از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب تا به امروز شنیده‌ایم که انقلاب ما در کنار امدادهای غیبی خداوند با سه عامل ایمان مردم اهل استقامت، رهبری امام راحل و

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: همه ما بارها از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب تا به امروز شنیده‌ایم که انقلاب ما در کنار امدادهای غیبی خداوند با سه عامل ایمان مردم اهل استقامت، رهبری امام راحل و با وحدت و یکپارچگی و همدلی به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: این عوامل امروز نیز برای استمرار انقلاب نیاز است ما امروز به شدت باید براساس ایمان و با محوریت رهبری، مراقب وحدت و انسجام صفوف مسلمانان باشیم.

وی تصریح کرد: مبادا کسی با عنوان حزب، گروه و جریان سیاسی دل‌های ما را ازهم دور کند، نمازجمعه، نماز جمعه همه اقشار است و هر کسی که رو به قبله می‌ایستد اهل نماز جمعه است مبادا کاری کنیم که دل‌ها برنجد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: چه کسی گمان می‌کرد که زمینه خروج آمریکا از منطقه فراهم شود، سوریه را بتوان از زیر چکمه‌های ظالمانه آمریکا، اسرائیل، اروپا، فرانسه و سعودی‌های ملحد و داعش نجات داد؟ امدادهای خداوند تعالی به ما کمک کرد تا این امر تحقق یابد.

وی عنوان کرد: اخیرا بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا در یک سخنرانی مدعی شده که قصد خروج از یمن را دارد، حال این سوال مطرح است که آمریکا چه کاری قرار بود در یمن انجام دهد که تاکنون نکرده است؟ هر زمانی اقدام به تجاوز کرد سیلی‌های محکمی از انصارالله یمن خورد و به ذلت کشیده شد و هر روز موشک‌های انصارالله روی سر شما فرود می‌آید و نمی‌توانید در این کشور بمانید.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اگر بایدن امروز تصمیم به خروج از یمن گرفته است به واسطه موشک بارانی است که از سوی انصارالله یمن به نیروهای آمریکایی وارد شده و این سیلی‌ها تجربه خوبی برای رئیس جمهور جدید آمریکاست که دیگر فضایی برای ماندن در یمن ندارد، بنابراین نه مردم یمن باید فریب سخنان بایدن را بخورند و نه دیگران در تحلیل‌های خود دچار اشتباه شوند.

وی اظهار کرد: در موضوع برگزاری برنامه‌های دهه فجر از مسئولان، هیئات مذهبی، مردم تشکر می‌کنیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال برگزاری مناسبت‌های مذهبی هستند. البته همه وظیفه داریم محدودیت‌ها را رعایت کنیم تا به روزهایی بازنگردیم که فوتی‌ها و بسترهای کرونا در استان قزوین بسیار زیاد بود.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: ما روز عزیز و یوم‌الله ۲۲ بهمن را در پیش داریم که امیدواریم با حضور ملت غیور و انقلابی ایران، و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم بهترین مدل بزرگداشت را داشته باشیم و امیدواریم در این روز بتوانیم وظیفه و دین خود را در حفظ شعائر دینی انجام دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: سالروز شهادت عماد مغنیه، سرداری که از جنس سردارسلیمانی بود را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم با سیدالشهدا (ع) محشور باشد و برای درگذشتگان عرصه‌های مختلف، هنر و ورزش طلب بخشش دارم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد