تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 7:14
کد خبر : 17119

با حمایت از تولید داخلی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان را فراهم آوریم

با حمایت از تولید داخلی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان را فراهم آوریم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: باید تدابیری اتخاذ کنیم تا سلامت چرخه اقتصاد در شهرستان تقویت و از قاچاق کالا و ارز پیشگیری شود و با حمایت از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: باید تدابیری اتخاذ کنیم تا سلامت چرخه اقتصاد در شهرستان تقویت و از قاچاق کالا و ارز پیشگیری شود و با حمایت از تولید داخلی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان را فراهم آوریم .

وی با اشاره به شرایط اقتصادی افزود : قاچاق کالا که با هدف سود آوری انجام می شود ، در حقیقت یک اقدام و حرکت هدف دار از سوی دشمنان برای ضربه زدن به ارزش های فرهنگی و ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم است .

این مقام مسئول بیان داشت : باید فعالیت های مرزنشینان را ساماندهی کنیم و افرادی که در چرخه اقتصادی فعالیت قانونی دارند را حمایت نمائیم.

پویافر تصریح کرد: برخی از مردم ساحل نشین سالهاست برای تامین معیشت خود مراودات مرزی و پیله وری دارند. که باید به  این افراد در چارچوب دستوالعمل های قانونی اجازه فعالیت داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت : ظرفیتی ایجاد گردد تا ملوانان بتوانند با استفاده از ظرفیتهای قانونی و آئین نامه جدید دولت از معافیت ها استفاده کنند.

وی در پایان افزود: باید آگاه سازی و اطلاع رسانی در زمینه قاچاق کالا و ارز انجام شود زیرا سبب می گردد مردم از پیامد منفی اقتصادی این امر آگاه شوند و ضمن هماهنگی با رویه های اقتصادی مقاومتی مصرف کالاهای تولید داخلی را در برنامه زندگی خود قرار دهند.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد