تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 10:42
کد خبر : 16968

جریمه بیش از ۲۳۰ میلیاردی برای متخلفان  پرونده های تعزیراتی درکردستان

جریمه بیش از ۲۳۰ میلیاردی برای متخلفان  پرونده های تعزیراتی درکردستان

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نجیب حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان در سنندج، گفت: تعزیرات حکومتی در کنار دفاع از حقوق مصرف کننده، نگاهی ویژه نیز به حمایت از حوزه تولید کننده و افراد

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نجیب حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان در سنندج، گفت: تعزیرات حکومتی در کنار دفاع از حقوق مصرف کننده، نگاهی ویژه نیز به حمایت از حوزه تولید کننده و افراد سرمایه گذار دارد.

وی افزود: ما در بخش های مختلف نظارت بر اصناف، حوزه بهداشت و درمان و همچنین قاچاق کالا و ارز فعالیت داریم و در این راستا مرجع تصمیم گیری رسیدگی، صدور و اجرای حکم به شمار می رود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان در ادامه با اشاره به اقدامات حوزه کالا و خدمات در اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان، گفت: در این بخش در سال جاری دو هزار و ۳۱۰ فقره پرونده به اداره کل ارسال شده است و در همین مدت نیز دو هزار و ۳۱۳ فقره پرونده مختومه شده است.

حسینی بیان کرد: در بخش کالا و خدمات در استان کردستان کل میزان جرایم هشت میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال بوده است و رای این پرونده ها صادر شده است که مهمترین تخلفات مربوط به گرانفروشی، کم فروشی و تقلب عدم درج قیمت هاست.

وی افزود: در بخش قاچاق کالا در اداره کل تعزیرات حکومتی در مجموع دو هزار و ۲۳۸ فقره پرونده تشکیل شده است و دو هزار و ۳۱۸ فقره پرونده نیز در این بخش مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان افزود: کل جرایم مربوط به پرونده های قاچاق کالا در استان کردستان در سال جاری مبلغی بیش از ۲۳۰ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال است.

وی گفت: در حوزه تخلفات بهداشت و درمان در استان کردستان در سال جاری ۵۸ فقره پرونده مطرح شده است که ۷۰ مورد از پرونده های سال جاری و مانده از سال های قبل بررسی شده و مختومه شده است.

حسینی با اشاره به پرونده های منجر به وصول جرایم در بخش کالا و خدمات در استان کردستان در بخش اجرای احکام، افزود: دو هزار و ۴۰۳ پرونده در بخش احرای احکام صادر شده است و شش میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال بوده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق کالا نیز در سال جاری در استان کردستان هزار و ۴۲۸ پرونده مختومه شده است و در مجموع ۵۱ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال نیز جریمه وصول شده و وارد حساب خزانه کشور شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان بیان کرد: در مجموع در سال جاری در استان کردستان ۲۳۹ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال محکومیت صادر شده است که ۵۷ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال از آن وصول شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد