تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - 10:59
کد خبر : 16649

کالای قاچاق دو میلیارد ریالی در فارس به مقصد نرسید

کالای قاچاق دو میلیارد ریالی در فارس  به مقصد نرسید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سروقد در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال کالای قاچاق توسط سه دستگاه کامیون به سمت شیراز مطلع و پیگیری موضوع در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سروقد در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال کالای قاچاق توسط سه دستگاه کامیون به سمت شیراز مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات پلیس و تبادل اطلاعات به موقع، خودرو های مذکور در محور داراب – شیراز شناسایی و توقیف شدند.

سروقد تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها، تعداد ۱۵۰هزار نخ سیگارت، ۶ تن و ۱۶۸کیلوگرم لیمو، ۱ تن و ۹۰۸ کیلوگرم انبه، ۸ تن و ۱۰۰کیلوگرم سیر، ۳۵۵ قوطی پودر بدن سازی و ۲۴ هزار عدد قرص بدن سازی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه در این راستا سه نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله های قاچاق بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سروقد گفت: برای مقابله با پدیده قاچاق، شهروندان و مسئولان باید با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضای موجود را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد