تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - 7:23
کد خبر : 16604

بیشترین میزان قاچاق کالا در اردبیل مربوط به سیگار است

بیشترین میزان قاچاق کالا در اردبیل مربوط به سیگار است

سید حامد عاملی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در هفت‌ماهه نخست سال جاری ۱۱۹ هزار و ۶۲۲ مورد بازرسی صورت گرفته که تعداد بازرسی حوزه قاچاق کالا به تعداد چهار هزار و ۲۸۷ مورد است. وی افزود: از این تعداد بازرسی ۷۶۶ مورد مربوط به کالای دخانی، ۴۵۵ مورد مربوط به انواع لوازم‌آرایشی،

سید حامد عاملی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در هفت‌ماهه نخست سال جاری ۱۱۹ هزار و ۶۲۲ مورد بازرسی صورت گرفته که تعداد بازرسی حوزه قاچاق کالا به تعداد چهار هزار و ۲۸۷ مورد است.

وی افزود: از این تعداد بازرسی ۷۶۶ مورد مربوط به کالای دخانی، ۴۵۵ مورد مربوط به انواع لوازم‌آرایشی، ۲۴۱ مورد مربوط به انواع مواد غذایی، ۳۱۰ مورد مربوط به لوازم برقی و خانگی، ۱۴۵ مورد مربوط به پارچه و پوشاک و ۱۱۱ مورد مربوط به کالاهای صوتی و تصویری و گوشی همراه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تشکیل ۹۳ پرونده قاچاق کالا، تأکید کرد: بیشترین پرونده تشکیل شده در قاچاق کالا با ۵۶ مورد مربوط به قاچاق سیگار و دخانیات است.

به گفته عاملی علاوه بر این ۱۰ پرونده در ارتباط با لوازم‌آرایشی و بهداشتی، شش مورد مواد غذایی، پنج مورد دارو و مکمل‌ها و ۱۶ مورد سایر موارد تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده حوزه قاچاق کالا را ۳۸ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۶۴۰ تومان عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تأکید کرد: نظارت بر بازار و مقابله با کالای قاچاق با هدف حمایت از تولیدات بومی به جد مورد تأکید است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد