تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1396 - 10:17
کد خبر : 16249

افزایش ۲۷۳ درصدی جریمه متخلفان در تعزیرات حکومتی زنجان/ امحای کالای قاچاق در استان به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال

افزایش ۲۷۳ درصدی جریمه متخلفان در تعزیرات حکومتی زنجان/ امحای کالای قاچاق در استان به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه تعزیرات حکومتی یک مرجع اختصاصی برای رسیدگی به تخلفات اقتصادی خرد و کلان کشوربوده و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه تعزیرات حکومتی یک مرجع اختصاصی برای رسیدگی به تخلفات اقتصادی خرد و کلان کشوربوده و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است، اظهار داشت: رسیدگی قاطع با متخلفان اقتصادی بدون هیچ پرداخت هزینه ای انجام می شود.

وی با اشاره به عملکرد تعزیرات حکومتی استان زنجان در هفت ماهه سالجاری اشاره کرد و عنوان داشت: تعزیرات حکومتی استان زنجان از از ابتدای فروردن تا پایان مهر ماه سالجاری به هزارو ۸۳۴ مورد پرونده کالا و خدمات رسیدگی کرده که میزان محکومیت ریالی متخلفان ۱۵ میلیارد و ۹۰ میلیون و ۱۶۹ هزار ریال بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در بخش پرونده های آرایشی بهداشتی یه ۳۴۸ پرونده در تعزیرات حکومتی ازنجان رسیدگی شده است، ابراز کرد: میزان محکومیت ریالی متخلفان در این بخش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است.

ممیزی با اشاره به اینکه در بخش کالای قاچاق و ارز به ۶۶۶ پرونده توسط تعزیرات حکومتی رسیدگی شده است، تصریح کرد: میران محکومیت رسالی متخلفات در این بخش ۶۵۴ میلیاردو ۲۸۱ میلیون ریال بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در هفت ماه سالجاری به ۲ هزارو ۸۴۶ مورد پرونده(قاچاق کالا و ارز،آرایشی و بهداشتی،کالا و خدمات) در تعزیرات حکومتی استان زنجان رسیدگی شده است، افزود: میزان محکومیت ریالی متخلفان در این راستا ۶۷۰ میلیاردو ۷۷۲ میلون ریال بوده است.

ممیزی با اشاره به اینکه از کاهش شش درصدی پرونده های متشکله در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: میزان جریمه متخلفان در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷۳ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در هفت ماهه سالجاری میزان وصولی پرونده های تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان ۴۷ میلیاردو ۲۵۶ میلیون ریال بوده است، ادامه داد: از اول فروردین ماه تا پایان مهر ماه ۲۷ دستگاه خودرو به نفع دولت از متخلفان و قاچاقچیان ضبط شده است.

امحای کالای قاچاق در استان به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه در سالجاری ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در استان زنجان امحا شده است، خاطرنشان ساخت: امحای کالای قاچاق در ۲۴ هر ماه توسط شعب صورت می گیرد.

ممیزی با بیان اینکه هیچ کالای قاچاق مکشوفه ای در کشور توزیع نمی شود، یادآوری کرد: اکثر متخلفان دستگیر شده در راستای قاچاق کالا غیر بومی هستند.

وی با اشاره به اینکه در هفت ماهه سالجاری پوشاک با ۱۶۶ پرونده بیشترین کشفیات استان زنجان است، تاکید کرد: سیگار با ۳۶ پرونده و گوشی تلفن با ۱۷ پرونده بیشترین کشفیات زنجان بوده اند.

انتهای پیام /

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد