تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1396 - 7:37
کد خبر : 16146

کشف ۳۳ طاقه انواع پارچه قاچاق در محور خاش به زاهدان/ قاچاقچیان ۱۷۴ میلیون ریال جریمه شدند

کشف ۳۳ طاقه انواع پارچه قاچاق در محور خاش به زاهدان/ قاچاقچیان ۱۷۴ میلیون ریال جریمه شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کیخا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کیخا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست می دهند.

وی بیان کرد: پس از توقیف خودرو و در بازرسی صورت گرفته ۳۳ طاقه انواع پارچه و پنج دستگاه چرخ خیاطی را کشف کردند.

کیخا با بیان اینکه کالاهای قاچاق ۱۲۰ میلیون ریال ارزش داشتند، گفت: پس از توقیف خودرو و دستگیری متخلف پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات اسناد و مدارک ارائه را بررسی و پس از اخذ دفاعیات متهم اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف و ضبط وسایل قاچاق به نفع دولت کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی خاش از کشف قاچاق دیگری خبر داد و گفت: مأمورین انتظامی در نزدیکی شهرستان خاش در بازرسی از یک دستگاه خودروی اتوبوس مقدار سه هزار لیتر نفت گاز را از درون باک غیر استاندارد کشف کردند.

وی با بیان اینکه پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی شهرستان خاش ارسال شد، افزود: در همین راستا شعبه رسیدگی کننده با توجه به اظهارات و اقرار متهم، نحوه کشف کالا و عدم ارائه مدارک قانونی جهت حمل کالا، متخلف را ازحیث قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط سوخت های مکشوفه به میزان ۵۴ میلیون و ۷۹۸ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

کیخا با بیان اینکه سیستان و بلوچستان به دلیل نزدیکی با دو کشور پاکستان و افغانستان همیشه مورد توجه قاچاقچیان است، اظهار کرد: حضور همیشگی ماموران در محورهای مواصلاتی این استان و همکاری مناسب دستگاه قضایی محورهای موردنظر را به مکانی ناامن برای قاچاقچیان تبدیل کرده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد