تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1396 - 15:21
کد خبر : 15695

افزایش ۳۵ درصدی کشف کالای قاچاق در گچساران

افزایش ۳۵ درصدی کشف کالای قاچاق در گچساران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گچساران گفت: بیش از ۲۹ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در سطح شهر دوگنبدان امسال کشف و ضبط

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گچساران گفت: بیش از ۲۹ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در سطح شهر دوگنبدان امسال کشف و ضبط شده است.
وی بیان کرد: این میزان کالای قاچاق از ۲۵۰ نفر کشف‌شده است.
رحیمی اظهار داشت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در مدت مشابه پارسال در این شهرستان ۱۹ میلیارد و ۲۱۹ میلیون و ۹۰۹ هزار ریال است.
فرماندار گچساران گفت: این اقلام شامل سیگار، کیف، پوشاک، گوشی تلفن همراه با وسایل جانبی، قطعات موتور خودرو، پودر نیروزا و لوازم آرایشی است.
وی اظهار داشت: ۱۰۳ هزار و ۶۱۰ نخ سیگار خارجی قاچاق امسال در این شهرستان کشف شد.
رحیمی از کاهش ۱۰۰ درصدی لباس خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: یکهزارو ۷۳۷ ثوب لباس قاچاق خارجی با تلاش مأموران درمدت مشابه سال گذشته در این شهرستان کشف شد.
وی گفت: قاچاق کالا سبب سلب اعتماد عمومی، عدم ثبات بازار، تضعیف تولید کننده داخلی و کالای ایرانی و بیکاری جوانان می‌شود که به همین دلیل متولیان امر باید اهتمام جدی به مقوله مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته باشند.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
۲۰۸۲/۶۱۱۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد