تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 - 7:50
کد خبر : 15563

کرمانشاه میزبان همایش منطقه ای مبارزه با قاچاق

کرمانشاه میزبان همایش منطقه ای مبارزه با قاچاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ داریوش جودکی  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  گفت : این همایش به صورت منطقه‌ای و با حضور ۱۵ استان مرزی کشور برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این همایش به پیشنهاد تعزیرات حکومتی و با دبیری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ داریوش جودکی  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  گفت : این همایش به صورت منطقه‌ای و با حضور ۱۵ استان مرزی کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش به پیشنهاد تعزیرات حکومتی و با دبیری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود، یادآور شد: دستگاه‌های دیگر از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، گمرک، دادگستری، دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، پلیس آگاهی، اموال تملیکی، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و … نیز در برپایی این همایش مشارکت دارند.

جودکی هدف از برپایی این همایش را مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز و خصوصا کالاهای سلامت محور دانست که در درجه اول به سلامت جامعه لطمه می‌زند و سپس اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را به نابوی می‌کشاند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تعداد مدعوین این همایش را ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: تلاش ما این است مقامات عالی رتبه هر یک از دستگاه‌هایی که در امر قاچاق مسئولیت دارند، در همایش حضور یابند.

جودکی گفت: ارسال مقالات علمی به دبیرخانه همایش نیز از حدود دو ماه قبل آغاز شده که مسئولیت اصلی آن با دانشگاه علوم پزشکی است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد