تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 - 9:04
کد خبر : 14806

بیش از۲ میلیاردریال کالای قاچاق در برخوار کشف شد

بیش از۲ میلیاردریال کالای قاچاق در برخوار کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا،اسفندیار تاجمیری روز شنبه در جلسه مبارزه با کالای قاچاق و ارز شهرستان برخوار افزود:بیش از ۵۰ میلیون ریال چوب قاچاق درختان بلوط و تاغ توسط منابع طبیعی، ۵۰ هزار لیتر سوخت توسط شرکت پخش فراوده ها نفتی و همچنین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا،اسفندیار تاجمیری روز شنبه در جلسه مبارزه با کالای قاچاق و ارز شهرستان برخوار افزود:بیش از ۵۰ میلیون ریال چوب قاچاق درختان بلوط و تاغ توسط منابع طبیعی، ۵۰ هزار لیتر سوخت توسط شرکت پخش فراوده ها نفتی و همچنین مقادیری کالای قاچاق در حوزه اصناف نیز کشف و ضبط شده است.
وی گفت:در مجموع ۱۷ پرونده با بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون ریال محکومیت مالی در ۶ ماه نخست سال جاری برای متخلفان در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل شده است.
تاجمیری با اشاره به موفقیت دولت در امر مبارزه با قاچاق کالا در کشور افزود:باتوجه به موقعیت جغرافیایی و ارتباطی،قرار گرفتن در حاشیه کلانشهر اصفهان و وجود مناطق صنعتی زمینه و بستر فعالیت های خلاف در حوزه قاچاق کالا در شهرستان برخوار وجود دارد .
وی تاکید کرد: دبیرخانه کمیسیون باید با همکاری اعضا برنامه ریزی و ساماندهی لازم‌ را به منظور پیشگیری و مقابله با کالای قاچاق انجام دهد.
شهرستان برخوار به مرکزیت دولت آباد با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
م ط / ۷۱۵۳ / ۷۱۵۰ /
دریافت کننده: علی نعمانی – انتشار دهنده : عمادی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد