تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 12:15
کد خبر : 147816

مقابله با سگ گردانی و بی حجابی مطالبه مازندرانی ها است

مقابله با سگ گردانی و بی حجابی مطالبه مازندرانی ها است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مهرداد محمدی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) درباره عفاف و حجاب و امنیت در اماکن عمومی اظهار داشت: برخی مسائل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مهرداد محمدی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) درباره عفاف و حجاب و امنیت در اماکن عمومی اظهار داشت: برخی مسائل در اماکن عمومی دغدغه مردم مؤمن استان به شمار می‌رود و باید نسبت به رفع آن تلاش کرد.

وی با اظهار اینکه در زمینه امنیت اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است، سگ گردانی و بی حجابی را از جمله دغدغه‌ها بیان کرد و گفت: دستگاه‌های متولی باید در زمینه پای کار باشند زیرا نیروی انتظامی در این زمینه نیازمند حمایت است.

وی ادامه داد: متأسفانه سگ گردانی به یک پدیده مذموم و اپیدمی تبدیل شده و متأسفانه مراکزی برای خدمات دهی تأسیس و راه اندازی شده است.

محمدی یادآور شد: قبل از سال ۹۲ حدود ۲۴۰ رسته شغلی برای ایجاد و راه اندازی از نیروی انتظامی استعلام می‌گرفتند و متأسفانه اکنون این تعداد به ۳۹ رسته شغلی کاهش یافته است و ستاد در حال پیگیری این مسئله است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به فعالیت گیم نت‌ها خواستار توجه و نظارت ویژه بر این رسته شغلی شد و گفت: در رسته پوشاک نیز نظارت‌ها باید بیشتر شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد