تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 10:07
کد خبر : 147384

کشف ۶۳میلیارد ریال "ریل" در مرزهای استان کردستان/ ۳۳قاچاقچی بازداشت شدند

کشف ۶۳میلیارد ریال "ریل" در مرزهای استان کردستان/ ۳۳قاچاقچی بازداشت شدند

– اخبار استانها – سرهنگ محمدعارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از کشف محموله بزرگ انواع کالای قاچاق در مرزهای استان خبر داد و اظهار داشت: مقابله با قاچاق در مرزهای کردستان جزو برنامه‌های اولویت‌دار مرزبانی است. وی از اجرای طرح عملیاتی رعد ۶ به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق در مرزهای بانه و

– اخبار استانها –

سرهنگ محمدعارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از کشف محموله بزرگ انواع کالای قاچاق در مرزهای استان خبر داد و اظهار داشت: مقابله با قاچاق در مرزهای کردستان جزو برنامه‌های اولویت‌دار مرزبانی است.

وی از اجرای طرح عملیاتی رعد ۶ به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق در مرزهای بانه و مریوان خبر داد و افزود: در این طرح  توفیقات چشمگیری کسب شده که قاچاقچیان را غافلگیر کرده است.

فرمانده مرزبانی استان کردستان خاطرنشان کرد: در این طرح ۷۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، ۵۶۸ راس دام سبک و سنگین، ۳۸ هزار و ۶۷۴ لیتر سوخت، دو هزار و ۱۸۰ ثوب البسه، ۹۹ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۱۶۸ دستگاه کارتخوان، ۵۵۰ قطعه تجهیزات تلفن همراه و سایر اقلام از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده مرزبانی ناجا: ‌اشرافیت کامل ‌بر مرزها‌ داریم/ تعیین نقاط زرد و قرمز در مرزها با استقرار یگان تکاوری/ با احدی مماشات نخواهیم کرداشراف کامل مرزبانی بر مرزهای ایران و عراق/ رصد تمام تحرکات دشمن + فیلم

وی از بازداشت ۳۳ قاچاقچی و توقیف ۱۸ دستگاه خودرو در این طرح مقابله با قاچاق در مرزهای استان خبر داد و اعلام کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۶۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سپهری بر عزم جدی مرزبانان استان در مقابله با قاچاق کالا اشاره کرد و یادآور شد: مرزبانی کردستانی در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ تحت عنوان سال “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها” آماده انجام هرگونه ماموریت و جانفشانی در این زمینه هستند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان اظهار کرد: مرزبانان کردستانی برای حفاظت از مرزهای استان و مقابله با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سخت‌ترین شرایط به رسالت خود عمل کرده و برای حفظ این موقعیت کنونی، جان می‌دهند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد