تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 17:18
کد خبر : 147044

کشف و ضبط ۲۰ تُن مواد پتروشیمی احتکاری از انباری در شهرری

کشف و ضبط ۲۰ تُن مواد پتروشیمی احتکاری از انباری در شهرری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، موسی احمدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط ۲۰ تن انواع مواد پتروشیمی احتکاری در یکی از انبارهای شهرری خبر داد و اظهار داشت: ارزش تقریبی این مواد احتکاری ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، موسی احمدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط ۲۰ تن انواع مواد پتروشیمی احتکاری در یکی از انبارهای شهرری خبر داد و اظهار داشت: ارزش تقریبی این مواد احتکاری ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.

احمدی با بیان اینکه این کالاها به جرم احتکار و کم فروشی با هدف افزایش قیمت‌ها ضبط شده اند گفت: پرونده مالک این اقلام برای رسیدگی و تعیین جریمه به مراجع قضائی ارجاع شد تا حکم لازم در این زمینه صادر شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرری بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار یکی از مهم‌ترین وظایف و رویکردهای ما در شهرستان است که به این ترتیب روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده شده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

وی افزود: در مبارزه با قاچاق کالا و احتکار اجناس و طمع ورزی های برخی افراد به شدت مصمم هستیم و با آنها به طور جدی برخورد می‌کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد