تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 - 1:21
کد خبر : 14668

متخلفان اقتصادی در کرمانشاه ۱۵۵ میلیارد ریال جریمه شدند

متخلفان اقتصادی در کرمانشاه ۱۵۵ میلیارد ریال جریمه شدند

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۸۶۵ پرونده تخلف اقتصادی به سازمان تعزیرات ارسال شده است، اظهار داشت: این پرونده‌ها در حوزه‌های کالا و خدمات، تخلفات اقتصادی، قاچاق و بهداشت بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره ب اینکه

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۸۶۵ پرونده تخلف اقتصادی به سازمان تعزیرات ارسال شده است، اظهار داشت: این پرونده‌ها در حوزه‌های کالا و خدمات، تخلفات اقتصادی، قاچاق و بهداشت بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره ب اینکه این متخلفان علاوه بر ضبط کالا جریمه نیز شده‌اند، گفت: این متخلفان در ۶ ماه نخست امسال ۱۵۴ میلیارد و ۸۷۶ میلیون و ۵۴۷ هزار ریال جریمه شدند.

جودکی بیشترین تعداد پرونده را مربوط به بخش کالا و خدمات دانست و افزود: چهار هزار و ۵۲۳ پرونده در بخش کالا و خدمان در سازمان تعزیرات رسیدگی و ۹۷ درصد آنها مختومه شده و برای متخلفان ۲۷ میلیارد و ۵۶۶ میلیون و ۲۸۸ هزار ریال جریمه صادر شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان جریمه در ارتباط با قاچاق کالا و ارز صادر شده است، عنوان کرد: یک هزار و ۷۵ پروند در بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز رسیدگی و ۱۰۰ درصد آنها مختومه و برای متخلفان علاوه بر ضبط کالا ۱۲۶ میلیارد و ۶۹۶ میلیون و ۳۲۹ هزار ریال جریمه نقدی صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: در بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی ۲۵۵ فقره پرونده رسیدگی شد و برای متخلفان نیز ۶۱۳ میلیون و ۹۲۸ هزار ریال جریمه صادر شده است.

جودکی با اعلام شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی، اظهار کرد: این سامانه آماده دریافت شکایات و پیشنهادات همشهریان محترم است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد