تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1396 - 8:11
کد خبر : 14628

بیماری های جدید ناشی از ورود کالاهای قاچاق است/مسئولان کنترل کنند

بیماری های جدید ناشی از ورود کالاهای قاچاق است/مسئولان کنترل کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با رئیس سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: کالای قاچاق عوارضی مانند ناباوری را وارد جامعه می کند که در گذشته وجود نداشته است. وی ادامه داد: مسئولان باید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با رئیس سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: کالای قاچاق عوارضی مانند ناباوری را وارد جامعه می کند که در گذشته وجود نداشته است.

وی ادامه داد: مسئولان باید امور را به نفع بشر کنترل کنند تا غذای ناپاک وارد جامعه نشود چرا که زیان های زیادی را به بار می آورد.

آیت الله عبادی رسالت دامپزشکی را بسیار سنگین و خطیر دانست و گفت: کارمندان این سازمان ارتباط مستقیمی با دام داشته که بر اهمیت کارشان می افزاید.

وی با بیان اینکه گوسفندان هدیه ای الهی هستند، گفت: با وجود تلفات زیادی که در عرصه دامپروری به بار می آید، هنوز بسیاری  از افراد در این شغل مشغول هستند.

آیت الله عبادی چوپانان را انسان های بی آلایشی دانست و گفت: همچنین دامپزشکی با این انسان ها در ارتباط بوده که رفتار با این افراد باید با حرمت باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد