تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 15:42
کد خبر : 146249

اثر مردمی کردن یادواره‌ها را در برگزاری کنگره شهدای ایلام دیدیم

اثر مردمی کردن یادواره‌ها را در برگزاری کنگره شهدای ایلام دیدیم

سردار «جمال شاکرمی» در اجلاسیه باشکوه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ملی ۳ هزار  شهید استان ایلام، اظهار کرد: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان به حق برکات و آثار فراوانی داشته است که تا سالها فضای استان ایلام را به عطر شهدا معطر خواهد کرد. ویبا بیان اینکه ما اثر مردمی کردن کنگره ها

سردار «جمال شاکرمی» در اجلاسیه باشکوه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ملی ۳ هزار  شهید استان ایلام، اظهار کرد: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان به حق برکات و آثار فراوانی داشته است که تا سالها فضای استان ایلام را به عطر شهدا معطر خواهد کرد.

ویبا بیان اینکه ما اثر مردمی کردن کنگره ها و یادواره ها را در برگزاری کنگره شهدای استان را دیدیم و امروز مردم صاحب این کارند، ابراز کرد: این روزها ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته است، انگار همان دیروز است، شهدا آمده‌اند و همه شهر و دیار ما را شست‌وشو داده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه این روزها شهیدان والامقام شهر به شهر، دیار به دیار مردمان خون و شرف را دوباره برای ماندن پای انقلاب آماده می‌کنند، افزود: ما نمی‌توانیم در یک دهه به فضای شهیدانمان بپردازیم و جغرافیای عمل آنها را تشریح بکنیم، اما در کلیت، مرام و فرهنگ و سبک شهیدان قابل دیدن است.

شاکرمی با اشاره به  شرف‌یاب شدن اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان خدمت مقام معظم رهبری و با بیان اینکه حضرت آقا به دریچه‌های نورانی دفاع مقدس در ایلام ورود کردند، گفت: اگر بتوانیم ابعاد بیانات حضرت آقا را در حوزه‌های مختلف عملی کنیم، ایلام مهد پایداری خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به نقش آیت الله حیدری به عنوان یک شخصیت فاخر اشاره کردند و روزهای سخت و نقش عشایر، بمباران ها، جایگاه شهید رضایی نژاد و همه خوبیهای ایلام را مورد توجه قرار دادند.

همزمان با کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام و با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حق طلب، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، المان شهری ایثار و شهادت رونمایی شد.

سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور شرکت در اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام به استان ایلام سفر کرده است.

اجلاسیه نهایی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام فردا با حضور سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با قرائت پیام مقام معظم رهبری در ایلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد