تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 15:34
کد خبر : 145124

نمایندگان مجلس مسیر روشن شهید مدرس را ادامه دهند

نمایندگان مجلس مسیر روشن شهید مدرس را ادامه دهند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: اگر محبت خدا در دل باشد به هر چیز و هر مقام دست پیدا می‌کنید. امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: اگر محبت خدا در دل باشد به هر چیز و هر مقام دست پیدا می‌کنید.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان اشاره کرد افزود: به فرموده رهبری، نخبگی یک‌نعمت و موهبت الهی است. این چیزی که ذهنی و استعداد است خیلی‌ها دارند اما ممکن است ذائل شود. اگر این نعمت را شکر کنید شکوفا می‌شود. نخبه کسی است که قدرشناس است.

وی ادامه داد: با همت و قبول زحمت و مجاهدت شکوفا می‌شود و خود را به این وسیله به نخبه تبدیل کنید کشور ما از لحاظ نخبگی از متوسط جهانی بالاتر است. این ادعا نیست و اثبات شده است. بعد از انقلاب اسلامی استعدادهای ما در عرصه‌های مختلف شکوفا شدند و حرف برای گفتن داریم. ملت ما بالقوه نخبه است.

امام جمعه عسلویه پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام راحل را تبریک گفت و بیان کرد: بسیج منشأ خیرات و برکات زیادی در این کشور بوده است. بسیجی یعنی عاشورایی بودن، یعنی ایثار و شهادت، یعنی فساد ستیز و ظلم ستیز، یعنی وسط میدان بودن و برای مردم و کنار مردم بودن، خود را وقف خدمت کردن، مقابل بحران‌ها ایستادن و بحران‌ها را مدیریت کردن؛ اینها همه خصوصیات بسیج است. بسیج قدرت برتر میدان و کانون همه خوبی‌ها است.

هاشمی نژاد بیان کرد: از تلاش‌های همه بسیجیان شهرستان که در عرصه‌های مختلف خدمت می‌کنند تشکر می‌کنم. از زحمات خالصانه فرمانده سپاه شهرستان و همکاران ایشان و شما بسیجیان که امروز در نماز جمعه شرف حضور دارید قدردانی می‌کنم.

امام جمعه عسلویه روز نیروی دریایی را به دریا دلان این نیرو تبریک گفت و اضافه کرد: این دلاوران جانانه از مرزهای آبی کشور پاسداری می‌کنند. مستکبران در برابر در مقابل نیروهای مسلح ما مستاصل و درمانده اند و بارها سیلی خورده‌اند. آخرین سیلی هم در جریان همین قضیه نفتکش خوردند چقدر خوار شدند.

هاشمی نژاد سالروز شهادت شهید مدرس را گرامی داشت و روز مجلس را تبریک گفت و افزود: نمایندگان مجلس مسیر روشن شهید مدرس را ادامه دهند. نمایندگان در تراز نظام اسلامی باید مثل شهید مدرس فکر کنند و مثل او عمل کنند.

فرمانده سپاه عسلویه به مناسبت ۵ آذر در نماز جمعه عسلویه در جمع نمازگزاران و بسیجیان شهرستان سخنرانی کرد و از خدمات و تلاش‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف قدردانی کرد.

سرهنگ مهدی حسن زاده از نقش امام جمعه، فرماندار بسیجی و ائمه جمعه و جماعات و روحانیون و فرماندهان رده‌های مختلف بسیج در برگزاری برنامه‌های هفته بسیج و همچنین از همراهی شوراها شهرداران و دهیاران در برپایی برنامه‌های هفته بسیج قدر دانی کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد