تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - 8:22
کد خبر : 14474

قاچاق کالا تاثیر مستقیمی بر آسیب اجتماعی در ایجرود دارد

قاچاق کالا تاثیر مستقیمی بر آسیب اجتماعی در ایجرود دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در کوچه و خیابان که قدم می گذاری و اقتدار پرچمت را در جای جای وطن می بینی غروری بی پایان تمام وجودت را فرا می گیرد غروری سرشار از امنیت و آرامشی که تلاش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در کوچه و خیابان که قدم می گذاری و اقتدار پرچمت را در جای جای وطن می بینی غروری بی پایان تمام وجودت را فرا می گیرد غروری سرشار از امنیت و آرامشی که تلاش نیروهای مسلح آن را به مردم هدیه کرده است، بله تلاشی شبانه‌روز‌ی پلیس که ‌برای‌ پیشگیری و مقابله‌ با‌ آسیب‌های اجتماعی در سراسر کشور امنیت جامعه را تامین کرده و تلاش سبزپوشان پنهان از دیدگان مردم نیست.

هفته نیروی انتظامی بهانه ای شد تا پای صحبت سروان مجتبی اوجاقلو  که بعنوان یک پلیس موفق و خوش اخلاق معرفی شده است، بنشینم.

مجتبی اوجاقلو ۳۴ سال دارد و از سال ۸۰ مفتخر است که بعنوان یک پلیس به مردم خدمت می کند در حال حاضر به مدت ۳ سال است که در نیروی انتظامی شهرستان ایجرود مشغول خدمت است، در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، از علاقه خود به نظام از دوره تحصیلی راهنمایی، می گوید: وقتی که سال سوم راهنمایی را می خواندم با توزیع فرم های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بین دانش آموزان من نیز این فرم را دریافت کردم اما بدلیل اینکه واحد نیروی هوایی در استان زنجان وجود نداشت موفق نشدم وارد نیروی هوایی شوم.

وی با بیان اینکه  هر کاری برای خود خصوصیات و سختی هایی را دارد که باید قبل از ورود به آن شغل تحقیقات لازم را ر آن زمینه داشته باشیم  و من با تمام علاقه وارد این شغل شدم، اضافه کرد: اگر قرار باشد زمان به عقب بازگردد بازهم همین شغل را انتخاب می کنم.

پلیس نمونه ایجرودی از خاطرات تلخ و شیرین خود می گوید: کشف کمتر از دو ساعت خودرویی سرقتی همشهری در تهران که بدون قفل در خیابان رها شده بود و با پیگیری هایی که انجام داده بود خاطره شیرین او بود و تلخ ترین خاطره سروان اوجاقلو این بود که شاهد تصادفی بود که اعضا خودرو به جز بچه چند ماهه دردم جان باخته بودند.

اوجاقلو با اشاره بر اینکه همکاری و تعامل بیش از پیش ارگان ها و شرکت ها با نیروی انتظامی باعث می شود امنیت بیشتر از پیش تامین شود، عنوان کرد: اجرای فرامین رهبری به نحو احسنت یکی از دغدغه های مهم من بعنوان یک پلیس است.

وی ادامه داد: صبر برای ورود به شغل انتظامی بسیار مهم است و علاقه از دیگر ارکان ورود به شغل نیروی انتظامی است.

سروان اجاقلو باتاکید بر اینکه پلیس به‌صورت شبانه‌روزی در حال مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، افزود: شهرستان ایجرود از نظر امنیت بسیار عالی است و به دلیل همجواری با استان های کرد نشین که دراین استان به دلیل بعضی مسائل کاری به قاچاق کالا و عرض روی آورده اند  برخی از جوانان  شهرستان را سوق می دهد به این سمت که پول بیشتری را از این طریق کسب می کند در حالی که دامپروری و کشاورزی با شرافت تر از این است که هم موجب از بین رفتن شان اجتماعی شخص می شود و هم موجب رکود اقتصادی جامعه.

پلیس نمونه ایجرودی با بیان اینکه امیدوارم نیروهای نظامی و انتظامی همراه و همگام با مردم بتوانند برای پایداری امنیت کنونی بیش از پیش فعال و در تلاش باشند، تصریح کرد:  حفظ امنیت و آرامش کنونی به‌معنای حفظ دستاوردها و رشادت‌های شهیدان انقلاب اسلامی است.

اوجاقلو با اشاره بر اینکه مشارکت و همکاری مردم از جمله عوامل موثر در ارتقای امنیت پایدار و آسایش شهروندان است، گفت: اگر دعای خیر پدرو مادر نباشد انسان به هیچ سرانجامی نمی رسد همین که ما این مسیر چند ده کیلومتری را بدون کوچکترین آسیبی در رفت و آمد هستیم نشان از بدرقه دعای خیر پدرو مادر دارد چرا که اگر دعای خیر آنان نباشد به مقصد نمی رسیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد