تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 12:13
کد خبر : 144713

رزمایش بزرگ بسیجیان در قزوین برگزار شد

رزمایش بزرگ بسیجیان در قزوین برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ رزمایش بزرگ اقتدار بسیحیان روز چهارشنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین؛ سردار آتانی فرمانده سپاه استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و نیروهای بسیجی در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ رزمایش بزرگ اقتدار بسیحیان روز چهارشنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین؛ سردار آتانی فرمانده سپاه استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و نیروهای بسیجی در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد.

سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم اظهارداشت: یاد ستاره های بی بدیل چون شهید رجایی، عباس بابایی، حسن پور،  لشکری و سردار آزادگان مرحوم ابوترابی و سلسله ستارگان بیش از ۳ هزار لاله گلگون کفن و خانواده شهدا که واسطه فیض الهی هستند را گرامی می داریم.

image_2021_11_24-11_36_54_417_jx3

وی افزود: امروز در هفته بسیج فرصتی شد تا در کنار بسیجیان برای ادامه خدمت کمر همت بسته و بار دیگر با ولی فقیه عهد ببندیم که در صیانت از ارزشها چون گذشته کوشا هستیم. 

وی افزود: همه ساله در هفته بسیج برنامه های متنوعی با مشارکت همه مردم و دستگاههای اجرایی برگزار می شود.

آتانی تصریح کرد: امسال بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در هفته بسبج اجرا شده و در حال اجراست که اهداف بسیج برای گروههای مختلف تبیین خواهد شد.

وی بیان کرد: رزمایش جهادگران با یک هزار و ۸۳ گروه ساماندهی شد و رزمایش اقتدار بسیج امروز برگزار شده است.

آتانی گفت: برنامه ماندگار دیگر بسیج در روز ششم آذر ماه افتتاح چند طرح بزرگ است که در این روز ۳۱۰ میلیارد تومان پروژه بسیج سازندگی افتتاح می شود.

وی یادآورشد: با اعتمادسازی انجام شده بیش از ۶ میلیارد تومان از سوی مردم مشارکت صورت گرفت که بیانگر اعتماد عمومی به این نهاد مردمی است.

وی گفت: در قرارگاه پیشرفت و سازندگی طرح هایی را اجرا می کنیم  که برای پیمانکاران بخش خصوصی مقرون به صرفه نیست و یا در مناطق دور افتاده و صعب العبور قرار دارد که بخش خصوصی تمایلی به ورود به آن ندارد.  

image_2021_11_24-10_12_28_723_7T5

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: اجرای طرح های عمرانی در زمینه های آب شرب و کشاورزی در روستاها، پل ها، طرح های اشتعالزایی، سلامت و مسکن از اموری است که در اولویت فعالیت های عمرانی بسیج قرار دارد.

سردار آتانی اظهارداشت: امسال ۱۶۵ واحد مسکونی تحویل شد و ساخت مسکن در کرمانشاه و گرگان برای آسیب دیدگان هم انجام شده است. 

وی اظهارداشت: در دوران کرونا در راستای کمک های مومنانه بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان خیرین اعتماد کردند و مشارکت شد و همه ظرفیت های پزشکی و درمانگاهی بسیج و سپاه را وارد کار کردیم و ۹۰ هزار نفر را واکسن زدیم و اولین مرکز شبانه روزی و درمانگاه پاکروان وارد چرخه خدمت رسانی شد و توانستیم به دو هزار نفر خدمات درمانی ارائه کنیم.

 وی گفت: بسیج و سپاه با همه توان در خدمت مردم و انقلاب است و با افزایش آمادگی رزمی خود در صیانت از نظام جمهوری اسلامی نیز جدی است.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد