تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400 - 2:54
کد خبر : 106982

همه واکنش ها به درگذشت سردار حجازی

همه واکنش ها به درگذشت سردار حجازی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جماران؛ واکنش چهره های سیاسی به درگذشت سردار حجازی در پی می آید:   سخنگوی وزارت امور خارجه: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی عروج سردار سرتیپ سیدمحمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جماران؛ واکنش چهره های سیاسی به درگذشت سردار حجازی در پی می آید:

 

سخنگوی وزارت امور خارجه:

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی عروج سردار سرتیپ سیدمحمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پیام خود با اشاره به نقش و مسئولیت های خطیر و برجسته مرحوم حجازی در سپاه پاسداران و بسیج در دوران دفاع مقدس و همچنین در حمایت از مقاومت اسلامی، عروج آن فرمانده و رزمنده دلیر ایران اسلامی را به محضر مقام‌ معظم رهبری و همه سپاهیان و همرزمان سلحشور ایشان به خصوص خاندان معزز حجازی تسلیت و تعزیت گفت و از درگاه خداوند منان برای آن سرباز شجاع ایران اسلامی رحمت و غفران واسعه الهی و همجواری با شهداء و صلحاء و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

 

 

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس:

امشب خبر عروج مجاهد با صفایی راشنیدم که زندگی‌ خود راوقف مبارزه کرده بود.

سردار حجازی علاوه برنقش‌آفرینی در پیروزی انقلاب، فرماندهی دوران دفاع مقدس و سازماندهی نیروی بسیج، «ستارۀ درخشان محور مقاومت» بود.

او که یک عمر برای پیوستن به برادران شهیدش انتظارکشید، حالا در آغوش سلیمانی‌هاست.

 

امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رییس مجلس:

خبر شهادت همرزم دیرین شهید سلیمانی و بازوی نظامی سید حسن نصرالله غم‌انگیز است اما موشک‌های تجهیز شده او که در آینده نزدیک قلب تل‌آویو را فتح می‌کند، جای خالی او را پر خواهد کرد.

 

حسین امیرعبداللهیان، دستیار رییس مجلس در امور بین الملل:

هفته پیش آخرین مکالمه تلفنی را با سردار حجازی عزیز داشتم. با صدایی گرم ، آرام و متبسم…گفت: مدتی است با هم صحبت نداشتیم. از مصاحبه ای که در مورد سردار دلها و حمایت از محور مقاومت داشتم تشکر کرد و‌ روحیه ای مضاعف بخشید. او‌ شهید جاوید مقاومت و یاور و سرباز راستین ولایت بود.

 

حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور:

سردار حجازی حقیقتاً از سرمایه های گرانسنگ سپاه بود. کارآمد و اندیشمند و البته در اوج فروتنی و تواضع. از نیروی مقاومت تا جبهه مقاومت یادگارهای فراوانی از همت و اندیشه راهبردی او به جا مانده است.

روحت شاد و یادت جاودانه باد سردار بی ادعا.

 

 

نظام الدین موسوی، نماینده تهران:

سردار حجازی حقیقتاً از سرمایه های گرانسنگ سپاه بود. کارآمد و اندیشمند و البته در اوج فروتنی و تواضع. از نیروی مقاومت تا جبهه مقاومت یادگارهای فراوانی از همت و اندیشه راهبردی او به جا مانده است.

روحت شاد و یادت جاودانه باد سردار بی ادعا.

 

 

سمیه رفیعی، نماینده تهران:

شهادت جانسوز جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار سرتیپ پاسدار حجازی عمیقا مایه‌ تالم و تاثر است. به محضر خانواده ایشان و مقام معظم رهبری تسلیت عرض میکنم و از خداوند سبحان مسئلت دارم روح والای این مجاهد بزرگ را با شهدای اسلام و سرور شهدای مدافع حرم، سردار سلیمانی، محشور نماید.

 

 

زینب سلیمانی:

آخرین باری که رفتم خدمت سردار حجازی، بین صحبتشون گفتن خیلی سخته برامون باور کنیم حاج قاسم نیست اما همیشه دستش رو روی شونه‌هام حس میکنم و هنوز جبهه رو فرماندهی میکنن

امشب غم دلم برای شما،حال روزهای پر از غربت حاج قاسم رو داره سلام قلب خسته مارا به حاج قاسم عزیزتراز جانمان برسانید

 

تکمیل می شود…

اخبار مرتبط انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد