تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 22:23
کد خبر : 144088

توقیف ۳۴ خودروی “شوتی” در لارستان

توقیف ۳۴ خودروی “شوتی” در لارستان

سرهنگ داود امجدی در بیان جزئیات این خبر گفت: جهت پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و در راستای برخورد با خودروهای تندرو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی)، ماموران انتظامی لارستان با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم را برای کنترل محورهای مواصلاتی و توقیف این خودرو ها در دستور کار قرار دادند. به گزارش مجمع

سرهنگ داود امجدی در بیان جزئیات این خبر گفت: جهت پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و در راستای برخورد با خودروهای تندرو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی)، ماموران انتظامی لارستان با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم را برای کنترل محورهای مواصلاتی و توقیف این خودرو ها در دستور کار قرار دادند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از پلیس فارس، امجدی گفت: روز گذشته ماموران در یک عملیات پلیسی و ضربتی موفق شدند ۳۴ دستگاه خودرو سواری تندرو (شوتی) ویژه حمل کالای قاچاق و اتباع بیگانه را در محورهای خاکی و فرعی “لارستان- بندرعباس” متوقف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان خاطر نشان کرد: در بررسی انجام شده از وسایط نقلیه توقیفی، ۲۶ قلم انواع لوازم خانگی از نوع تلویزیون، لباسشویی، اتوبرقی، ظروف آشپزخانه و چارو برقی قاچاق کشف و حدود ۸۵ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز و فاقد کارت شناسایی نیز دستگیر شد.

امجدی با بیان اینکه این خودروها برابر دستور مقام قضائی به مدت ۶ ماه در پارکینگ توقیف خواهند بود، گفت: ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳۴ راننده قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد که برای کاهش تصادفات جاده‌ای و برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد