تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 14:29
کد خبر : 144014

۱۱۰۰تن شکر احتکارشده در شهرستان بابل کشف شد

۱۱۰۰تن شکر احتکارشده در شهرستان بابل کشف شد

– اخبار استانها – حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بابل، اظهار داشت: پس از گزارشات رسیده مبنی بر احتکار مقادیر زیادی شکر، از انبار مرکزی اداره کل غله استان مازندران مستقر در بابل، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت. وی افزود: پس از دریافت این خبر، بازدیدی بهمراه رییس اداره

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بابل، اظهار داشت: پس از گزارشات رسیده مبنی بر احتکار مقادیر زیادی شکر، از انبار مرکزی اداره کل غله استان مازندران مستقر در بابل، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: پس از دریافت این خبر، بازدیدی بهمراه رییس اداره صمت و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل از این انبار صورت گرفت تا ابعاد این خبر بررسی و حجم کالا برآورد دقیق شود.

ارزش ریالی پرونده‌های احتکار کالا امسال در استان گیلان ۶۰۰ درصد افزایش یافتانبار احتکار میلیاردی لوازم خانگی و ابزار آلات ساختمانی در زاهدان کشف شدمحموله میلیاردی لوازم الکترونیکی احتکار شده در سیستان و بلوچستان کشف شد

دادستان عمومی انقلاب شهرستان بابل، با بیان اینکه این شکرها با ارز دولتی از سال ۹۹ جهت توزیع در انبار نگهداری شده بودند، تصریح کرد:  عدم توزیع آن توسط مسئولین اداره غله استان مازندران و نتایج اولیه آزمایشات حکایت از فاسد شدن این شکرها برای مصرف انسانی دارد. 

ملاکریمی یادآوردشد: ابعاد پیدا و پنهان این رخداد در حال بررسی است تا دلیل فساد کالای مصرفی مردم و عاملین این اتفاق شناسایی شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد