تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 9:11
کد خبر : 14374

باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی منهدم شد

باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی منهدم شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۹ کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۴ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد. سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام ۱۰ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۹ کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۴ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام ۱۰ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان بابیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد، امضا و … اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند.

وی مطرح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه ۹ متهم دستگیر که در بازجویی از آن‌ها به ۱۰ مورد کلاهبرداری به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال اعتراف کردند.

سردار علیرضا مظاهری با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، یادآور شد: پلیس با هنجارشکنان و مجرمان به‌شدت برخورد می‌کند و تمام دغدغه پلیس آرامش و آسایش شهروندان در جامعه است.

توقیف محموله ۱۷۴ میلیونی کالای قاچاق در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی کشف ۱۷۴ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در مرکز خراسان شمالی خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود انواع کالای قاچاق در سطح شهرستان بجنورد موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در بازدید و بازرسی‌های صورت گرفته از خودرو و محل‌های دپوی کالای قاچاق و اقلام ممنوعه در سطح شهرستان بجنورد موفق به کشف ۸۶ عدد انواع لوازم‌آرایشی و بهداشتی و انواع لوازم برقی و صوتی و تصویری فاقد مجوز شدند.

سرهنگ عرب زاده بیان کرد: در بررسی به‌عمل‌آمده ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه ۱۷۴ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ متهم شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای با ۲۴ فقره سرقت در بجنورد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری یک باند ۸ نفره سارقان حرفه‌ای با ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ علی پاکدل اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان بجنورد موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند.

سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه مأموران در یک عملیات غافلگیرانه ۸ سارق را دستگیر کردند، افزود: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد سرقت از منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتورسیکلت، مغازه و سایر را ازجمله سرقت‌های سارقان برشمرد و ادامه داد: متهمان برای انجام مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد