تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 8:51
کد خبر : 14369

کشف کالای قاچاق بیش از یک میلیارد ریالی در سردشت

کشف کالای قاچاق بیش از یک میلیارد ریالی در سردشت

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سرهنگ سید شاهین اسمعلی فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: مرزداران در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند محموله های قاچاق کالا

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سرهنگ سید شاهین اسمعلی فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: مرزداران در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند محموله های قاچاق کالا را در مناطق صعب العبور مرزی شناسایی و منهدم نمایند.

وی افزود: مرزبانان این هنگ در یک عملیات موفق آمیز  با زمین گیر کردن کاروان قاچاق توانستند ۱۳۹ هزار نخ سیگار و ۳۱۶ جفت کفش زنانه ، ۱۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی را در حین ورود غیر مجاز از مرز کشف و یک راس دواب را نیز در این رابطه مهار نمایند.

فرمانده هنگ مرزی سردشت اضافه کرد: در این عملیات قاچاقچیان با مشاهده اقتدار مرزبانان همیشه بیدار با رها نمودن محموله قاچاق از محل متواری گردیدند که تلاش برای شناسایی  و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اسمعلی گفت : کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کردند و پرونده تشکیل یافته در این رابطه ، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید.

وی در خاتمه با هشدار به متخلفین و قانون شکنان منطقه گفت : مرزداران با اشرافیت بر تمام نقاط مرزی ، فضای ناامنی را برای متخلفین به وجود آورده اند که بمانند سد محکم و غیرقابل نفوذ فرصت هیچ گونه فعالیت و مجالی را به متخلفین نخواهند داد .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد