تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 14:45
کد خبر : 143574

نقدینگی جهش تولید به ۴۵۴ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد

نقدینگی جهش تولید به ۴۵۴ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، علی تشنه دل ظهر سه‌شنبه در سیصد و بیستمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی فرمانداری مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه طی سال جاری نقدینگی جهش تولید به ۴۵۴ واحد تولیدی استان پرداخت‌شده است،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، علی تشنه دل ظهر سه‌شنبه در سیصد و بیستمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی فرمانداری مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه طی سال جاری نقدینگی جهش تولید به ۴۵۴ واحد تولیدی استان پرداخت‌شده است، ابراز داشت: این نقدینگی رقمی حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات رونق تولید کمک به رونق اقتصادی، تحقق شعار سال و جلوگیری از بیکاری است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ واحد صنعتی و ۳۲۹ واحد کشاورزی استان سمنان توانستند از این تسهیلات برخوردار شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه تسهیلات رونق تولید نیز به ۶۸۱ واحد تولیدی استان تعلق‌گرفته است، ابراز داشت: این واحدها برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۳ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

تشنه دل بابیان اینکه پرونده ۲۲۷ واحد نیز برای دریافت تسهیلات بانکی در دست بررسی است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با اضافه شدن این پرونده‌ها واحدهای تولید بتوانند آن را در راستای رونق اقتصادی استان سمنان هزینه کنند.

وی ضمن بیان اینکه در این نشست با پرداخت تسهیلات به ۱۴۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان نیز موافقت شده است، افزود: مشکلات بانکی و زیربنایی هفت واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان سمنان نیز موردبررسی قرارگرفته است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مهر، استاندار و اعضای کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سفر به شهرستان مهدی‌شهر از دو واحد تولیدی بازدید و در سیصد و بیستمین جلسه این کارگروه که به میزبانی فرمانداری مهدی‌شهر حضور یافتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد