تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 9:46
کد خبر : 143251

قاچاقچی شیرخشک در ایرانشهر نقره داغ شد

قاچاقچی شیرخشک در ایرانشهر نقره داغ شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، حیدر میرزایی امروز در جمع خبرنگاران  بیان کرد: در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مامورین  انتظامی مستقر در پاسگاه مسجد ابوالفضل شهرستان ایرانشهر در حین کنترل تردد ها به یک دستگاه خودروی اسکانیا چادر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، حیدر میرزایی امروز در جمع خبرنگاران  بیان کرد: در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مامورین  انتظامی مستقر در پاسگاه مسجد ابوالفضل شهرستان ایرانشهر در حین کنترل تردد ها به یک دستگاه خودروی اسکانیا چادر دار مشکوک می شوند.

 وی افزود: در همین راستا مأمورین خودرو را متوقف و در بازرسی های به عمل آمده  مقدار ۲۵ تن شیر خشک صنعتی بدون مجوز قانونی از بار خودرو کشف شد.

 میرزایی بیان کرد: پس از توقیف خودرو و تحویل محموله کشف شده به اموال تملیکی متهم به همراه پرونده تشکیل شده جهت رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شعبه صالح به پرونده با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده و عدم ارائه مدارک قانونی به شعبه اتهام قاچاق کالا رامحرز دانست و از همین حیث راننده متخلف را علاوه بر ضد شیرخشک های کشف شده به نفع دولت به میزان ۷ میلیارد و ۱۰۵ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میرزایی گفت: این اداره کل یکی از اولویت های  اصلی خود را برای حمایت از بازار تولید داخلی مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز میداند و در این راه از تمام ظرفیت های خود استفاد خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد