تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 - 10:11
کد خبر : 14323

کشف ۱۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در همدان

کشف ۱۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در همدان

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا و ارز اقدام به قاچاق کالا از شهرهای مرزی غرب کشور به استان های مرکزی کشور می کنند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا و ارز اقدام به قاچاق کالا از شهرهای مرزی غرب کشور به استان های مرکزی کشور می کنند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته در موقعیت ایستگاه بازرسی شهید زارعی یک دستگاه اتوبوس و سه دستگاه خودرو سواری متوقف شدند که با بررسی کالاهای موجود در داخل آنها مشاهده شد حامل کالاهای قاچاق فاقد اسناد و مدارک گمرکی هستند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودروها ۶۴۰ عدد گوشی تلفن همراه، ۸۸۲ ثوپ البسه خارجی، ۲ هزار و ۱۳۶ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی و یک هزار و ۶۵۸ قطعه لوازم جانبی گوشی تلفن همراه به ارزش ۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سردار کامرانی صالح در ادامه از توقیف یک دستگاه خودرو لوکس خارجی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال خبر داد و افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همدان به دلیل تخلفات رانندگی یک دستگاه خودروی خارجی فورد کوپه موستانک را به علت تخلفات رانندگی توقیف کردند که در استعلام به عمل آمده مشخص شد این خودرو دارای پلاک جعلی گذر موقت بوده و به صورت غیر قانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به دستگیری ۸ نفر متهم در خصوص این کشفیات عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد