تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 - 6:33
کد خبر : 14268

۲۸۰ پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی قزوین مختومه شد

۲۸۰ پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی قزوین مختومه شد

محمود احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این مدت چهار هزار و ۲۸ پرونده در حوزه کالا و خدمات و ۱۳۶پرونده در حوزه بهداشت دارو و درمان رسیدگی و مختومه شده است.وی اضافه کرد: درصد عملکرد این اداره کل در رسیدگی به این پرونده ها در بخش قاچاق

محمود احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این مدت چهار هزار و ۲۸ پرونده در حوزه کالا و خدمات و ۱۳۶پرونده در حوزه بهداشت دارو و درمان رسیدگی و مختومه شده است.
وی اضافه کرد: درصد عملکرد این اداره کل در رسیدگی به این پرونده ها در بخش قاچاق کالا و ارز ۹۹درصد، کالا و خدمات ۹۹.۹ و در بخش بهداشت، دارو و درمان ۹۹.۳درصد بوده است.
احمدی ادامه داد: با رسیدگی و صدور حکم برای این تعداد پرونده، متخلفان به پرداخت ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه به صندوق دولت محکوم شدند.
وی همچنین یادآور شد: یکی از شاخص های مهم در ارزیابی عملکرد دستگاه تعزیرات حکومتی سرعت عمل در رسیدگی به موقع به پرونده های ارجاعی می باشد که استان قزوین در این زمینه عملکردی بسیار مطلوب در کشور داشته به گونه ای که میانگین زمانی رسیدگی به پرونده ها و اجرای احکام کمتر از یک هفته بوده است.
اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین هم اکنون دارای هشت شعبه رسیدگی در مرکز استان، یک شعبه در تاکستان و یک شعبه در بوئین زهرا است.
۷۳۸۸*۳۰۱۳
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد