تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 16:10
کد خبر : 141960

سواحل استان بوشهر باید ساماندهی شود

سواحل استان بوشهر باید ساماندهی شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت این استان در عرصه سواحل و گردشگری اظهار داشت:

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت این استان در عرصه سواحل و گردشگری اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت مهم و فوق‌العاده در عرصه گردشگری و سواحل دارد که با توجه به مصوبات مجلس شورای اسلامی و شورا عالی انقلاب فرهنگی، و شورای اجتماعی وزارت کشور باید طرح ساماندهی سواحل در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر باتأکید بر عملیاتی شدن طرح ساماندهی سواحل استان تصریح کرد: با توجه به تصویب طرح ساماندهی سواحل در ‌حوزه عمرانی و فرهنگی و تعیین مسئولیت‌های افراد و سازمان‌‌ها از استاندار، از فرمانداران و مسئولان تقاضا می‌شود این طرح را اجرایی و عملیاتی کنند.

امام جمعه بوشهر با  ایجاد کمیسیون ویژه ساماندهی سواحل در شورای فرهنگ عمومی استان و تعیین مسئول کمیسیون افزود: اکنون مردم این استان توقع دارند که طرح ساماندهی سواحل در حوزه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی اجرا شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم در مورد سواحل نگران هستند گفت: طرح ساماندهی سواحل که قانون آن موجود است و وظایف و مسئول مستقیم آن هم در استان و در شهرستان‌ها مشخص است طبق تحقیقات و پژوهش شورای فرهنگ عمومی، یکی از آسیب‌های استان عدم ساماندهی سواحل بوده است که در سال ۹۱ در جلسه شورای فرهنگ عمومی به استاندار و مسئولان ابلاغ شد اما اجرایی نکردند.

امام جمعه بوشهر: اعتبارات مصوب به حوزه فعالیت‌های قرآنی بوشهر اختصاص یابد امام جمعه بوشهر: استان بوشهر پایتخت ضد استعماری حوزه خلیج‌فارس است امام‌جمعه بوشهر: استخدام حداقل ۵۰ درصد جوانان استان بوشهر در صنایع نفت اجرایی شود

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: انتظار می‌رود طرح ساماندهی سواحل طبق ضوابط قانونی نه یک کلمه از قانون کمتر و نه یک کلمه بیشتر اجرایی شود.

امام جمعه بوشهر به طرح عفاف و حجاب پرداخت و با اشاره به اینکه این طرح در مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت کشور تصویب شده افزود: مجری طرح عفاف و حجاب وزارت کشور و در استان‌ها استاندار و شهرستان‌ها فرماندار مسئول اجرا آن هستند.

وی با بیان اینکه مسئولانی که در این کار وظیفه دارند کارهای خود را انجام دهند خاطر نشان کرد: اکنون دشمن وارد صحنه شده و تمامی حوزه‌های ابتذال و انحرافی در فضای مجازی و حقیقی ترویج می‌کند که باید طرح یاد شده مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

صفایی بوشهری افزود: توقع شورای فرهنگ عمومی در رابطه با عفاف و حجاب و ساماندهی سواحل جدی است و این انتظار مردم استان بوشهر نیز است و در این رابطه مسئولان باید اقدامی جهادی کنند و بسیار مؤثر داشته باشند.

استان بوشهر به درجه مطلوبی در حوزه مسائل اعتقادی، مذهبی و فرهنگی رسیده است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و دینی استان خاطر نشان کرد: امروز استان بوشهر به درجه مطلوبی در حوزه مسائل اعتقادی، مذهبی و فرهنگی رسیده است و باید این فرهنگ دینی و اعتقادی پاس داشته شود.

اصغر جعفری باتأکید بر انتقال فرهنگ با ارزش دینی و مذهبی بوشهر به دیگر استان‌ها تصریح کرد: امروز استان بوشهر به‌عنوان پایتخت قرآن تعیین شده و تداوم آن الزامات و پیش شرط‌هایی دارد که باید منطبق با برنامه‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

وی بر جذب اعتبارات لازم برای اجرا برنامه‌های پایتخت قرآنی استان بوشهر تأکید کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد