تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396 - 22:32
کد خبر : 14166

قاچاق کالا در مرزهای ارومیه با کشورهای ترکیه و عراق کاهش یافت

قاچاق کالا در مرزهای ارومیه با کشورهای ترکیه و عراق کاهش یافت

عباس حسن خانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ارومیه، با اشاره به چگونگی کاهش قاچاق کالا در مناطق مرزی ارومیه اظهار داشت: اقتدار نیروهای نظامی در مرزها و حاکمیتی که در مرزها توسط جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، سبب کاهش قاچاق کالا شده است. وی افزود: میزان قاچاق کالا در مقایسه با سالهای قبل

عباس حسن خانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ارومیه، با اشاره به چگونگی کاهش قاچاق کالا در مناطق مرزی ارومیه اظهار داشت: اقتدار نیروهای نظامی در مرزها و حاکمیتی که در مرزها توسط جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، سبب کاهش قاچاق کالا شده است.

وی افزود: میزان قاچاق کالا در مقایسه با سالهای قبل کاهش چشم‌گیری دارد که این در راستای صیانت از مرزها به وجود آمده است و هیچ نقطه خلأ در مرزها وجود ندارد.

حسن خانی گفت: قاچاق کالا در مرزهای کشور از سمت شهرستان ارومیه جمع‌وجور شده است و می‌توان گفت قاچاق کالا بالای ۷۰ درصد کاهش‌یافته است.

فرماندار ارومیه در رابطه با آخرین وضعیت مرزهای مشترک شهرستان ارومیه با کشورهای همسایه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از سمت شهرستان ارومیه با ۲ کشور عراق و ترکیه هم‌مرز است و بیشتر مرز را با کشور ترکیه دارد و با کشور عراق نیز مرز زمین کمی دارد.

حسن خانی گفت: کشور ترکیه از ثبات امنیتی لازم برخوردار است و در حفاظت از مرزها مشکلی ندارد و امیدواریم که کشور یک پارچه عراق نیز دارای این ثبات امنیتی شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد