تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 9:27
کد خبر : 141305

تشکیل کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی در برخی محلات منطقه ۱۴

تشکیل کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی در برخی محلات منطقه ۱۴

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه نظارت ستادی علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز پنجشنبه سیزده آبان ماه سال جاری در دفتر شهرداری منطقه ۱۴ برگزار شد. این برنامه شامل بازدید از منطقه، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با نخبگان،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه نظارت ستادی علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز پنجشنبه سیزده آبان ماه سال جاری در دفتر شهرداری منطقه ۱۴ برگزار شد.

این برنامه شامل بازدید از منطقه، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با نخبگان، دیدار مردمی و سخنرانی بود و با حضور زاکانی شهردار تهران و معاونین وی برگزار شد.

محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ تهران در این برنامه اظهار کرد: هر سازمانی برای آنکه بتواند کیفیت خدمات مورد ارائه خود به جامعه هدفش را افزایش بدهد، باید از ظرفیت نخبگان فعال خود به خوبی استفاده کند.

وی اضافه کرد: به دلیل بافت و موقعیت خاصی که این منطقه از شهرداری پایتخت دارد، آسیب‌های اجتماعی در برخی محلات آن بیشتر به چشم میخورد.

شهردار منطقه ۱۴ تصریح کرد: کارگروهی ویژه برای اجرا و پیگیری برنامه‌های کاهش آسیب در منطقه تشکیل شده است و در راستای کنترل و کاهش معضلات اجتماعی فعالیت خواهند کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد