تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 10:29
کد خبر : 118032

برای حفظ برج آزادی ردیف بودجه در نظر بگیرید

برای حفظ برج آزادی ردیف بودجه در نظر بگیرید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار تأمین اعتبار برای حفظ برج آزادی که را جز ۵ جاذبه شهر تهران شد و گفت: مقدمات خواهرخواندگی آزادی با برج‌های بزرگ دنیا از جمله ایفل فراهم است. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار تأمین اعتبار برای حفظ برج آزادی که را جز ۵ جاذبه شهر تهران شد و گفت: مقدمات خواهرخواندگی آزادی با برج‌های بزرگ دنیا از جمله ایفل فراهم است.

وی ادامه داد: علی رغم دقت‌های زیادی که برای اجرای ترکیب معماری ایران در این برج شده است و مصالح آن از تمام نقاط ایران جمع شده اما هیچ اتفاق ویژه ای در ۵۰ سال گذشته برای آن نیفتاده است و کاستی‌هایی هم داشته است.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۷ تن از اعضای شورای شهر از این برج بازدیدی داشتند ادامه داد: این مساله لازم است که در هیأت رئیسه پیگیری شود چون مهر امسال مصادف با سالروز ۵۰ سالگی برج آزادی است.

وی یادآور شد: به تأمین اعتبارات لازم برای رسیدگی این برج در تهران ۱۴۰۰ توجه نشده و مغفول مانده است.

مسجد جامعی پیشنهاد کرد ردیفی بودجه‌ای برای این نماد شهری در نظر گرفته شود چراکه برج آزادی مهمترین نماد شهری و اتفاقات شهری ما حول آن رخ داده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد