تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 14:15
کد خبر : 141195

کشف ۴ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در خراسان جنوبی

کشف ۴ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در خراسان جنوبی

سرهنگ جواد بخشی، امروز چهارشنبه ۱۲ آبان به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار مواد غذایی در سوله ای که در اطراف شهرستان بیرجند بود مطلع شدند، و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. به گزارش مجمع رهروان امر به

سرهنگ جواد بخشی، امروز چهارشنبه ۱۲ آبان به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار مواد غذایی در سوله ای که در اطراف شهرستان بیرجند بود مطلع شدند، و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران محل احتکار مواد غذایی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت این محل را بازرسی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران در بازرسی دقیق از انبار، ۲۰ تن روغن نباتی و ۱۰ تن خیار شور به صورت بسته بندی شده کشف کردند، که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیارد ریال براورد شد.

بخشی خاطرنشان کرد: مأموران محل احتکار مواد غذایی را با دستور مقام قضائی پلمپ و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد