تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 11:09
کد خبر : 141124

دستگاه قضا در رفع موانع تولید و گره گشایی از مشکلات عزم جدی دارد

دستگاه قضا در رفع موانع تولید و گره گشایی از مشکلات عزم جدی دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان روز چهارشنبه با حضور عمرانی دبیر اقتصادی قوه قضاییه، آیت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان، قاسمی دادستان استان، رجبی دادستان تاکستان، قبادی معاون اقتصادی استانداری، در سالن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان روز چهارشنبه با حضور عمرانی دبیر اقتصادی قوه قضاییه، آیت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان، قاسمی دادستان استان، رجبی دادستان تاکستان، قبادی معاون اقتصادی استانداری، در سالن امام علی (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور از طریق ویدیو کنفرانس در ارتباط با فعالان اقتصادی تاکستان گفت: ۱۳ آبان از حوادث تاریخی کشور است که باید همواره آنرا مرور کرده و درس بگیریم.

وی افزود: حضرت امام در سالهای مبارزه با رژیم ستم شاهی و پس از تبعید و هجرت همچنان در روشنگری جدی بودند و تاریخ ساز شدند.

2

حجت الاسلام منتظری گفت: امام توانستند در ۱۳ آبان ۵۸ یک انقلاب دوم را محقق کرده و آمریکا را رسوا کنند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: امام در تبعید هم از حرکت باز نایستاد و با روشنگری موجب قطع سلطه استکبار از کشور شدند.

وی بیان کرد: امروز مسئولیت سنگینی داریم و باید بدانیم دشمنی های آمریکا پایان نیافته و اگر هوشیار نباشیم باز هم آسیب خواهیم دید.

حجت الاسلام منتظری یادآورشد: تهاجم فرهنگی از دیگر توطئه های دشمنان است که سالهاست آغاز شده  و امروز با جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند.

وی افزود: تحریم ها و جنگ اقتصادی آمریکا در ۴۲ سال گذشته شاید فراز و نشیب داشته اما هرگز قطع نشده و در سه سال اخیر به اوج خود رسیده و پیامدهای زیادی را به ملت تحمیل کرده است.

دادستان کل کشور گفت: تولیدکنندگان نقش مهمی در ایجاد اشتغال و آرامش و امنیت کشور دارند و امروز نوبت شما فعالان اقتصادی است که به جنگ با دشمن بیایید و نقشه های اقتصادی بدخواهان را خنثی کنید.

وی افزود: امروز در جنگ اقتصادی باید همه گروهها وارد میدان شوند و با عزم جدی و تلاش شبانه روزی کمک کنند تا به اهداف متعالی تعیین شده دست یابیم و دشمن را نا امید کنیم.

دادستان کل کشور یادآورشد: امروز دولت در کنار آسیب های ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی هم روبروست و ما باید کمک کنیم  و همراه دولت باشیم تا از چالشها گذر شود.

حجت الاسلام منتظری اظهارداشت: شاید رسالت اصلی قوه قضاییه این نباشد که در امور اقتصادی وارد شوداما اروز شرایط ویژه ای داریم لذا ما هم  با همه توان به میدان آمده ایم تا در کنار مجلس به دولت کمک کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در تاکستان اقدامات خوبی برای فعال شدن کارخانه ها انجام شده و واحدهای راکد زیادی به چرخه تولید بازگشته اند که ارزشمند است لذا همچنان از دستگاه قضایی هم انتظار داریم تا می توانید و هرچه در توان دارید بکار گیرید تا واحدهای راکد وارد چرخه تولید شوند.

دادستان کشور گفت:  از امام جمعه، سپاه ، بسیج، فعالان اقتصادی و دستگاههای اجرایی و دادستانی درخواست می کنم در خدمت تولید باشند تا موانع تولید برداشته شود.

Capture

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: از آقای عمرانی معاون قضایی دادستانی خواسته ام در سفر به قزوین و تاکستان ضمن دیدار با صاحبان واحدهای تولید نسبت به شناسایی مشکلات اقدام کرده و اگر مشکلی در استان حل نشد به تهران منعکس کنند تا آن را حل کنیم.

وی افزود: قزوین یک استان صنعتی و کشاورزی و پرظرفیت است و باید از این توانمندیها  بخوبی استفاده کنیم تا چالشهای تولید حل شود.

دادستان کشور تصریح کرد: همانگونه که در دوران جنگ همه پای کار بودند و افتخار آفریدند امروز هم باید در جنگ اقتصادی همه توان خود را بکار بگیرید و کمک کنید گرانی و تورم که به مردم فشار وارد کرده به حداقل برسد و تولیدکننده نیز به حداقل سود قانع شود تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

دادستان کشور خطاب به تولیدکنندگان گفت: انتظار دارم سعی کنید هزینه های تولید را کاهش دهید و به سود کم قانع باشید تا از این شرایط عبور کنیم و به طبقات ضعیف جامعه فشار کمتری وارد شود.

حجت الاسلام منتظری گفت: تولیدکنندگان مشکلات و موانع خود را به دادستان و دستگاه قضایی منتقل کنند و ما با همه توان در خدمت فعالان اقتصادی خواهیم بود تا گره گشا باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد