تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 13:45
کد خبر : 140955

توقیف کامیون‎‌های حامل کالای قاچاق در همدان

توقیف کامیون‎‌های حامل کالای قاچاق در همدان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، رضا زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از توقیف سه دستگاه خودرو کامیون حامل کالای خارجی قاچاق خبر داد و در تشریح مطلب اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، رضا زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از توقیف سه دستگاه خودرو کامیون حامل کالای خارجی قاچاق خبر داد و در تشریح مطلب اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان به دو دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

وی افزود: پس از متوقف کردن کامیون‌ها و در بازرسی از قسمت بار آنها مقدار ۱۵ هزار و ۱۲۰ کیلوگرم مواد خوراکی خارجی و ۱۳ دستگاه ماشین لباسشویی خارجی و قاچاق با ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون کشف شد.

جانشین انتظامی استان همدان بیان کرد: در این راستا سه نفر بازداشت شدند که پرونده قضایی آنها تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی تانکر حمل سوخت برخورد کردند که در حال تخلیه گازوئیل در مخزن یک انبار شخصی بود.

زارعی تصریح کرد: مأموران پس از بررسی دقیق‌تر متوجه شدند راننده محموله سوخت را از انبار نفت ایثارگران همدان بارگیری کرده و به سمت یکی از شهرستان‌های استان در حال حرکت  است که اقدام به تخلیه غیرقانونی آن در مخزن یک انبار شخصی می‌کند.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی قضائی، خودرو توقیف و راننده آن بازداشت شد و پرونده با موضوع قاچاق سوخت تشکیل و در حال رسیدگی است.

جانشین انتظامی استان همدان ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: سوخت های مکشوفه به شرکت نفت شهرستان تحویل داده شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد