تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 6:51
کد خبر : 14076

رشد بیش از ۲ برابری کشفیات کالای قاچاق در عجب شیر در ۶ ماهه نخست امسال

رشد بیش از ۲ برابری کشفیات کالای قاچاق در عجب شیر در ۶ ماهه نخست امسال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ رحمان عبدی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا، در این ارتباط ۲۵ قاچاقچی بازداشت و ۴۴دستگاه خودروسبک و سه دستگاه خودروی سنگین نیز توقیف شده است.وی همچنین از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت و افزایش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ رحمان عبدی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا، در این ارتباط ۲۵ قاچاقچی بازداشت و ۴۴دستگاه خودروسبک و سه دستگاه خودروی سنگین نیز توقیف شده است.
وی همچنین از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سرقت در سالجاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال گذشته ۷۵ درصد سرقت ها کشف شده بود که این رقم در سالجاری به ۸۹ درصد رسید.
سرهنگ عبدی به کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در بین شهرستان های هم سطح استان اشاره کرد و افزود: ارتباط شبانه روزی و بدون هزینه مردم با شماره تماس ۱۱۰ و اعلام اخبار، این وظیفه را برای پلیس ایجاد می کند تا پیگیر اخبار ارسالی باشد و در صورت نیاز از مراجع قانونی مجوزهای لازم را دریافت کند.
فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، بیان عملکرد نیروی انتظامی قبل از خطبه های نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی بین پرسنل نیروی انتظامی، شرکت پرسنل نیروی انتظامی در نماز جمعه، غبار روبی مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا، دیدارچهره به چهره با مردم شهرستان، حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس جهت آموزش دوره های پیشگیری از مواد مخدر، برگزاری همایش پلیس امنیت و اصناف، مانور شهری موتورسیکلت، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و اهداء خون توسط پرسنل از برنامه های هفته ناجا در شهرستان است.
سرهنگ عبدی همچنین تامین امنیت را به عنوان یکی از وظایف و ماموریت های اصلی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: بدون امنیت هیچ توسعه و تعالی صورت نمی گیرد و نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد پیشرو در این عرصه ایفای نقش می کند.
وی با اشاره به شعار هفته ناجا ‘پلیس برای امنیت وامنیت برای همه’ گفت: تعامل و همکاری بین مردم و پلیس سبب افزایش موفقیت پلیس در انجام ماموریت ها می شود.
وی ادامه داد: امروز پلیس درصدد استفاده از کمک های مردم و متعمدین برای حل و فصل سریع و آسان مشکلات بدون مراجعه به مراجع قانونی است.
۱۴ تا ۲۰ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
۳۰۷۷/۷۴۸۵

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد