تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 15:14
کد خبر : 140549

پوشش بیمه‌ای توسعه خوبی در زنجان داشته است

پوشش بیمه‌ای توسعه خوبی در زنجان داشته است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بیمه سلامت در محل بیمه سلامت زنجان، گفت: یکی از عرصه‌های مهم در خدمت به جامعه ارائه خدمات درمانی بهینه به مردم است. وی اظهار کرد: یکی از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بیمه سلامت در محل بیمه سلامت زنجان، گفت: یکی از عرصه‌های مهم در خدمت به جامعه ارائه خدمات درمانی بهینه به مردم است.

وی اظهار کرد: یکی از عرصه‌های مهم در کشورمان برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه است که متاسفانه کمرنگ‌تر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه جامعه کارمندی کمترین حضور در نماز جمعه را دارد، گفت: این آمار مختص استان نیست.

خاتمی تاکید کرد: طی سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی نماز جمعه در فضای باز برگزار می‌شد و در زمان حاضر این مهم در داخل مصلی نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و امیدواریم با ریشه کنی کرونا شاهد افزایش حضور مردم در نماز جمعه باشیم.

وی گفت: بزرگترین وظیفه کارگزاران نظام اسلامی خدمت به مردم است و طبق منویات امام راحل شان ما خدمت است و اگر در خدمت مردم و جامعه بودیم، شان خود را رعایت کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: طی ۲۰ سال گذشته پوشش بیمه‌ای توسعه خوبی در استان زنجان داشته است و این مهم باید بیشتر هم تقویت شود.

خاتمی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از زنجانی‌ها تحت پوشش بیمه سلامت هستند، تصریح کرد: کارکنان بیمه سلامت خدمتگزاری به مردم را یک نعمت الهی بدانند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد