تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 13:32
کد خبر : 140359

۴۴۴ فقره پرونده قاچاق در نیمه اول امسال در استان قزوین تشکیل شده است.

۴۴۴ فقره پرونده قاچاق در نیمه اول امسال در استان قزوین تشکیل شده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی رحمانی در خصوص عملکرد  کمیسیون برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در نیمه اول امسال اظهارداشت: در نیمه اول امسال با تشکیل ۵ جلسه بیش از ۳۵ مصوبه به تایید اعضا رسید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی رحمانی در خصوص عملکرد  کمیسیون برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در نیمه اول امسال اظهارداشت: در نیمه اول امسال با تشکیل ۵ جلسه بیش از ۳۵ مصوبه به تایید اعضا رسید که این جلسات در شهرستانها نیز تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: در قزوین با تشکیل دو جلسه تعداد ۱۱ مصوبه، در بویین زهرا در ۴ جلسه تعداد ۲۵ مصوبه، در تاکستان در دو جلسه تعداد ۱۶ مصوبه، در آبیک دو جلسه با ۶ مصوبه و در شهرستان البرز با دو جلسه تعداد ۹ مصوبه اجرایی شد.

رحمانی تصریح کرد: در مجموع بیش از ۱۱۷ مصوبه در ۱۹ جلسه مبارزه با قاچاق کالا عملیاتی و اجرایی شده است.

قاچاق-اقتصاد-مقاومتی

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین یادآورشد: در بخش صنعت ۷ مصوبه، در مبارزه با قاچاق سوخت تعداد ۲۶ مصوبه، در بخش مبارزه با قاچاق دام ۳ مصوبه، در دانشگاه علوم پزشکی ۵۱ مصوبه، در بخش دادگستری ۲۱ مصوبه، در بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی ۳۲ مصوبه و در تعیین تکلیف کالاهای رسوبی هم ۴ مصوبه داشتیم.

وی اظهارداشت: در مجموع در کمیسیون ها و کارگروههای عضو در ۳۶ جلسه بیش از ۱۵۰ مصوبه ثبت شده است..

رحمانی بیان کرد: در نیمه اول امسال ۳۸۴ پرونده زیر ۱۰۰ میلیون تومان و ۴۶ پرونده کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان و ۳ فقره پرونده کمتر از یک میلیارد تومان تشکیل شده است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین افزود: در نیمه اول امسال ۴۴۴ فقره پرونده تشکیل شده که ارزش کالاهای مکشوفه بالغ بر ۷۳۰ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال بوده است.

وی گفت: همچنین در این مدت ۱۰۶ دستگاه خودروی توقیفی و ۴۵ دستگاه خودروی شوتی داشته ایم که ۵۰۸ نفر از متخلفان نیز در  رابطه با قاچاق کالا دستگیر شده اند.

رحمانی با اشاره به کشفیات کالای قاچاق اظهارداشت: در نیمه اول امسال میزان کشفیات سلاح  ۳۰ درصد، مهمات و فشنگ شکاری با ۱۲۷ درصد و تجهیزات پلیسی ۳۰۶ درصد افزایش داشته است.

کشف+قاچاق

وی بیان کرد: کشفیات سیگار قاچاق ۱۵۵ درصد، ملبوسات ۳۹۵ درصد، پارچه ۱۰۰ درصد و کود شیمیایی ۱۷۰ درصد رشد داشته است.

رحمانی افزود: همچنین کشفیات لوازم خانگی قاچاق ۳۱۷ درصد، ل.ازم آرایشی و بهداشتی ۱۲ درصد، گوشی موبایل ۳۱۶۷ درصد و مواد محترقه ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد