تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 - 11:30
کد خبر : 139808

حضور نسل جوان در مساجد و نمازهای جمعه پررنگ شود

حضور نسل جوان در مساجد و نمازهای جمعه پررنگ شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح چهارشنبه در نشست برنامه ریزی روز نوجوان و بزرگداشت ۱۳ آبان ماه، اظهار داشت: دوره نوجوانی دوران بسیار ویژه‌ای است و نوجوانان نیاز به خودشناسی و الگویابی دارند. امام جمعه بندر دیر با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح چهارشنبه در نشست برنامه ریزی روز نوجوان و بزرگداشت ۱۳ آبان ماه، اظهار داشت: دوره نوجوانی دوران بسیار ویژه‌ای است و نوجوانان نیاز به خودشناسی و الگویابی دارند.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه افراد بر اساس ملاک‌های خود به دنبال الگویابی هستند، افزود: وظیفه معلمان و مربیان و کسانی که با نسل نوجوان و جوان سر و کار دارند این است که آنها را با ارزش‌ها آشنا کرده و الگوهای برتر را معرفی کنند.

وی ادامه داد: الگوهای قرآنی و عصر خودمان مانند شهید فهمیده‌ها، شهید حججی ها و شهید لندی ها و شهدای دانش آموز را به نسل امروز معرفی و برجسته کنیم.

حسینی، شهید فهمیده را بهترین الگوی اخلاقی و ولایت مداری برای نسل نوجوان و دانش آموزان دانست و عنوان کرد: این شهید نوجوان دارای بصیرت دینی و سیاسی بود.

وی تأکید کرد: ارتباط و حضور نسل نوجوان و جوان در مساجد و نمازهای جمعه باعث عظمت اسلام و شادابی و نشاط نمازجمعه خواهد شد.

امام جمعه دیر گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که اعتقادات و باورهای دینی مردم باعث ایستادگی آنها شده است، بنابراین تمام هجمه‌ها به این باورها است.

وی خاطرنشان کرد: اگر حضور نسل جوان در مساجد و نمازهای جمعه پررنگ شود، آنها را در مقابل نقشه‌های دشمنان مصونیت می بخشد.

حسینی یادآور شد: باید از ابزارهای مختلف برای تبلیغ و جذب نسل نوجوان و جوان به نماز جمعه استفاده کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد