تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 - 16:35
کد خبر : 139666

میدان مرکزی نهاوند به نام شهید «حاج قاسم سلیمانی» تغییر می‌کند

میدان مرکزی نهاوند به نام شهید «حاج قاسم سلیمانی» تغییر می‌کند

مجید پرویزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: میدان مرکزی نهاوند به‌عنوان یکی از مهمترین میدان‌های شهر نهاوند است که در مرکز شهر قرار گرفته و در دوره شورای شهر پنجم  به‌عنوان میدان «شورا» نام‌گذاری شد. وی تصریح کرد: روز گذشته طی جلسه‌ای که اعضای گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با اعضای شورای شهر

مجید پرویزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: میدان مرکزی نهاوند به‌عنوان یکی از مهمترین میدان‌های شهر نهاوند است که در مرکز شهر قرار گرفته و در دوره شورای شهر پنجم  به‌عنوان میدان «شورا» نام‌گذاری شد.
وی تصریح کرد: روز گذشته طی جلسه‌ای که اعضای گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با اعضای شورای شهر نهاوند در سالن جلسات شهرداری برگزار شد در مورد مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی شهر بحث و تبادل نظر شد.
پرویزی افزود: یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه مطالبه آحاد مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، نخبگان، بسیجیان و غیره برای تغییر نام میدان مرکزی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی بود. 
وی تاکید کرد: در جلسه این درخواست مطرح شد و قرار شد، پیشنهاد تغییر نام میدان مرکزی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت تکریم و قدردانی از مجاهدات‌های این شهید سرافراز و احترام به مطالبه عمومی اقشار مختلف مردم به صورت کتبی به شورای شهر ارسال شود. 
سخنگوی شورای شهر نهاوند یادآوری کرد: با صحبت‌های اعضای شورای شهر و احترام به مقام شامخ شهداء به محض دریافت پیشنهاد کتبی این تغییر توسط شورای شهر، اعضای شورای شهر نهاوند با این تغییر نام موافقت و آن را مصوب می‌کنند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد