تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 - 12:56
کد خبر : 139624

۳۸ هزار واحد سهم مازندران در طرح جهش تولید مسکن

۳۸ هزار واحد سهم مازندران در طرح جهش تولید مسکن

سید محمد نظری ضمن اعلام این خبر افزود: در طرح جهش تولید مسکن که نام نویسی از متقاضیان واجد شرایط آن آغاز شده، قرار است سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود که سهم استان مازندران، هر سال ۳۸ هزار واحد است. مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیان کرد: برای این تعداد واحد

سید محمد نظری ضمن اعلام این خبر افزود: در طرح جهش تولید مسکن که نام نویسی از متقاضیان واجد شرایط آن آغاز شده، قرار است سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود که سهم استان مازندران، هر سال ۳۸ هزار واحد است.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیان کرد: برای این تعداد واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان به ۱۵۰۰ هکتار زمین نیاز است و مرحله اول ثبت نام در استان به مدت یک ماه آغاز شده است.
نظری ادامه داد: نداشتن مالکیت منزل مسکونی، استفاده نکردن از تسهیلات دولتی مسکن، متأهل و یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، بانوان با داشتن سن بالای ۳۵ سال، معلولین با ۲۰ سال سن نیز مشمول شرایط اصلی برای نام نویسی در این طرح است.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران،مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط برای نام نویسی باید به سامانه اینترنتی http://www.saman.mrud.ir/ مراجعه و اطلاعات هویتی خانوار خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد