تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 - 4:47
کد خبر : 13938

اخبار ۸ تا ۸ دوشنبه دهم مهر در آذربایجان غربی

اخبار ۸ تا ۸ دوشنبه دهم مهر در آذربایجان غربی

** رسیدگی به ۱۶۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربیمدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: امسال یکهزار و ۶۲۰ فقره پرونده شامل بیش از ۹۹ درصد پرونده های ورودی قاچاق کالا و ارز در شعب ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز استان رسیدگی و محکومیت های متهمان آنها در سریع

** رسیدگی به ۱۶۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: امسال یکهزار و ۶۲۰ فقره پرونده شامل بیش از ۹۹ درصد پرونده های ورودی قاچاق کالا و ارز در شعب ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز استان رسیدگی و محکومیت های متهمان آنها در سریع ترین زمان ممکن صادر شده است.

** افزایش ۳۶ درصدی حجم معاملات در بورس منطقه ای آذربایجان غربی
مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه طی هفته گذشته حجم معاملات انجام شده در مقایسه با هفته ماقبل آن ۳۶ درصد افزایش یافته است، گفت: طی هفته ای که گذشت، ۱۵ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۱۹۱ سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی معامله شده است.

** سهم ۳ درصدی آذربایجان غربی از تسهیلات رفع موانع تولید کشور
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به سهم سه درصدی این استان از تسهیلات رفع موانع تولید کشور، گفت: راه‌اندازی ۶۳۰ طرح و واحد این استان با ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری هدفگذاری شده است.

** اهدای ۷۷۰ واحد خون در ایام عزای حسینی در میاندوآب
رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب با اشاره به استقبال مردم این شهر برای اهدای خون گفت: ۴۱۰ عزادار این شهرستان در تاسوعا و عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ۷۷۰ واحد خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.
۷۱۲۹/۳۰۷۲ ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد