تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1396 - 18:09
کد خبر : 13916

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

    دستگیری مامور قلابیبندرعباس – ایسنا: دادستان بندرعباس از دستگیری یک جاعل به عنوان مأمور وزارت اطلاعات و قاضی دادگستری خبر داد.سعید اسدی اظهار کرد: فردی که با هویت مشخص خود را مأمور وزارت اطلاعات و قاضی دادگستری معرفی کرده است، شناسایی و دستگیر شد.این مقام قضایی خاطر نشان کرد: تحقیقات تکمیلی این پرونده در

    دستگیری مامور قلابی
بندرعباس – ایسنا: دادستان بندرعباس از دستگیری یک جاعل به عنوان مأمور وزارت اطلاعات و قاضی دادگستری خبر داد.
سعید اسدی اظهار کرد: فردی که با هویت مشخص خود را مأمور وزارت اطلاعات و قاضی دادگستری معرفی کرده است، شناسایی و دستگیر شد.
این مقام قضایی خاطر نشان کرد: تحقیقات تکمیلی این پرونده در دادسرای بندرعباس در حال انجام است.
کشف گازمایع
سرویس شهرستانها: جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از کشف محموله ۴۵ تنی گازمایع در این استان خبر داد. سرهنگ محمدکریم بیات با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و سوخت پلیس آگاهی از انتقال گازمایع به یکی از جایگاه‌های سوخت در ماهدشت کرج و قاچاق آن به یکی از کشورهای همجوار مطلع شدند.
وی افزود: پس از اعزام ماموران به جایگاه و تحت نظر قرار دادن مکان مورد نظر به صورت نامحسوس مشاهده شد که دو دستگاه خودروی تریلی کشنده پس از بارگیری گاز مایع از جایگاه سوخت به سمت اشتهارد حرکت کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: ماموران خودرو را پس از تعقیب در یک فرصت مناسب در پلیس راه ماهدشت – اشتهارد متوقف و پس از بررسی‌های تکمیلی محرز شد که از طریق خودروهای مذکور که فاقد هرگونه بارنامه گمرکی است، گاز مایع را از یکی از شهرهای مرزی بارگیری کرده و پس از تصفیه در جایگاه گاز شهرستان اشتهارد قصد انتقال محموله را به کشورهای همجوار دارند.
بیات گفت: پس از انتقال خودرو به پارکینگ در بازرسی از آن مقدار ۴۵ تن گاز مایع به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.
دو نفر در این رابطه دستگیر و جایگاه سوخت مذکور نیز پلمب شد.
انبار کالای قاچاق
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی شیراز از کشف کالای قاچاق در آن شهرستان خبر داد.سرهنگ «یوسف ملک‌زاده» گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یکی از باغ‌های محله‌های شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری «۲۲ آزادگان» برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از باغ مذکور موفق به کشف ۸ هزار و ۸۸۰ عدد انواع اسباب‌بازی از نوع عروسک، تفنگ، قطار، ساعت مچی، میکروفون، ماهی، هواپیما، قایق و ستاره دریایی شدند که ارزش کالاهای مکشوفه بنا بر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.ملک‌زاده گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.
آتش در جنگل
یاسوج-ایسنا: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از وقوع یک فقره آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع تولگهی این شهرستان خبر داد.
جواد رحیمیان، افزود: علت آتش‌سوزی روشن کردن آتش از سوی افرادی که برای چیدن میوه درخت بنه به کوه رفته بودند، صورت گرفت.
وی خاطر نشان کرد: آتش‌سوزی با همکاری نیروهای مردمی و منابع طبیعی مهار شد.
کشف اشیای عتیقه
یاسوج- ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف اشیاء عتیقه مربوط به دوران ایلامی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ منوچهر سیاهپور گفت: در پی کسب اطلاعات مردمی مبنی بر نگهداری شیء عتیقه توسط شخصی ساکن یکی از روستاهای این شهرستان، پس از شناسایی منزل فرد مورد نظر در بازرسی از منزل متهم چند شیء عتیقه به شکل استوانه کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: در همین راستا یک متهم دستگیر شد.
تصادف پراید با پراید
زنجان – ایسنا: قائم‌مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: تصادف پراید با پراید ۹ مصدوم برجای گذاشت.
امیرحسین ایلیایی افزود: محل وقوع این حادثه در کیلومتر ۱۵ جاده زنجان به میانه در روستای چیر بود. وی اضافه کرد: یکی از این مصدومان یک زن باردار است.
دستگیری کلاهبردار
همدان- مهر: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی  استان همدان از کشف کلاهبرداری ۸ میلیاردی در همدان خبر داد. سرهنگ رضا زارعی گفت: مدیر یک شرکت تهیه خوراک ماهی در تهران با اعلام شکایت از فردی در همدان به دلیل دریافت ۱۲۰ تن خوراک ماهی از وی ماجرای کلاهبرداری میلیاردی را آشکار کرد.وی گفت: در بررسی‌های پلیس متهم اصلی پرونده که فردی زندانی در زندان همدان بود شناسایی شد.
زارعی افزود: با انتقال زندانی به پلیس آگاهی و انجام بازجویی‌های اولیه متهم لب به اعتراف گشود و گفت: من ورشکسته هستم و از شکات نیز شناخت قبلی داشتم چون آنها فروش خوبی نداشتند شرایط معامله مرا پذیرفتند و من توانستم ۸ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کنم.
انفجار شیء
زاهدان – ایسنا: جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: انفجار شئ صوتی که در محور مواصلاتی «زاهدان – خاش»  توسط افراد ناشناس کار گذاشته شده بود، هیچگونه خسارت جانی و مالی در بر نداشت.
سرهنگ «احمد طاهری» در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: برابر گزارش عوامل پلیس‌راه «زاهدان – خاش» مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در ۵ کیلومتری پاسگاه جون‌آباد در محور مواصلاتی زاهدان – خاش، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: مأموران پس از بررسی صحنه دریافتند صدای انفجار متعلق به یک شئ صوتی بوده که توسط افراد ناشناس در کنار پل رو گذر واقع در روی جاده کار گذاشته شده است و این انفجار هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی در بر نداشته است.
ریزش کوه
ساری- ایسنا:  اورژانس مازندران از ریزش کوه در منطقه بایجان در محور هراز بر روی سه خودرو خبر داد.
در خبر اورژانس مازندران آمده است. در اثر ریزش سنگ از کوه بر روی خودروهای پراید، نیسان و پورشه چهار نفر مصدوم شدند.در این حادثه دو مرد ۳۷ ساله و یک زن ۳۰ ساله و یک مرد ۵۵ ساله مصدوم که مرد ۵۵ ساله به درمانگاه منتقل شد و بقیه به صورت سرپایی مداوا شدند.
واژگونی خودرو
زنجان مهر: رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور فرعی گل‌آبادی به محمدآباد در شهرستان خدابنده سه نفر کشته و ۲ نفر به شدت مصدوم شدند.
سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی افزود: سرنشینان پژو پارس پنج نفر جوان ۱۵ تا ۱۸ ساله بودند، و این حادثه بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه خودرو پژو ۴۰۵ واژگون شد.وی گفت: همچنین در محور زنجان میانه بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو پراید، پیکان و پژو ۱۲ نفر مصدوم شدند که ۱۰ نفر از این مصدومان بعد از درمان سرپایی ترخیص و ۲ نفر در بیمارستان بستری شدند.
مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی مصدوم شد
رشت – خبرگزاری مهر: مامور پلیس راهنمایی و رانندگی رشت در محل مأموریت خود در محدوده تقاطع بلوار دیلمان – اصفهان این شهر به دلیل بی‌احتیاطی راننده سرویس مدرسه دچار سانحه و جراحات شدید شد.
خوشبختانه سرنشینان سرویس مدرسه آسیبی ندیدند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه، از مصدوم شدن دو نفر بر اثر سقوط یک دستگاه پاترول در منطقه جنگلی کلاریجان سوادکوه خبر داد.
«جهانگیر آذری» اظهار کرد: پس از حدود ۶ ساعت عملیات نفس‌گیر به علت شرایط خاص منطقه، مه غلیظ و بارش باران و گلی و باتلاقی بودن جاده دو نفر از سرنشینان خودروی پاترول که به عمق ۱۰۰ متری دره سقوط کرده بودند پس از اقدامات اولیه لازم در محل حادثه با استفاده از تجهیزات لازم به نقطه امن انتقال یافتند.آذری تصریح کرد: دو نفر مصدوم این حادثه که هر دو مرد و اهل تهران بودند برای ادامه درمان به بیمارستان شهدا زیراب انتقال یافتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد