تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 - 14:57
کد خبر : 138976

تفرقه‌افکنی نقشه راه دشمنان دین و نظام است

تفرقه‌افکنی نقشه راه دشمنان دین و نظام است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: وحدت و همدلی و انسجام حکم عقل است، شیعه و سنی اگر در کنار هم متحد باشند دشمنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: وحدت و همدلی و انسجام حکم عقل است، شیعه و سنی اگر در کنار هم متحد باشند دشمنان اسلام نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند لذا امروز که دنیای کفر بر مسلمین سلطه دارند از ویرانی و اختلاف ماست. 

وی هفته وحدت را جلوه ای از رحمت الهی خواند و افزود: وقتی ما با یهودی‌ها و مسیحی‌ها می‌توانیم مشترکاتی داشته باشیم و کنار هم همزیستی داشته باشیم چطور با برادران مسلمان نمی‌توانیم. 

امام جمعه ساوه با بیان اینکه تفرقه‌افکنی نقشه راه دشمنان دین و نظام اسلامی است گفت: راهبرد اساسی آمریکا و انگلستان ایجاد تفرقه در جهان اسلام است و تاسیس وهابیت در میان اهل سنت و بهائیت اقدام عملیاتی این راهبرد است . تز آنها این است که تفرقه بینداز و حکومت کن. 

خطیب نماز جمعه با تاکید بر اینکه ساوه امروز بیش از همیشه به وحدت و انسجام و همدلی نیازمند است افزود: آمدن و رفتن یک خدمتگزار نباید موجب تفرقه بشود. نه بنده استعفا داده بودم و نه شورای سیاستگذاری بنده را برکنار کردند بلکه ۲ دوره امامت جمعه را با موفقیت و با سرافرازی و پاکدستی و افتخار به پایان رساندم. 

حسینی تشخیص مسئولان مرکز نماز جمعه کشور برای جابجایی را یک امر طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: بنده را به امامت جمعه شهرستان فردیس کرج در استان البرز با جمعیت بیش از ۲ برابر ساوه و مشکلات فراوانتر منصوب کردند و برادر عزیزمان حجت الاسلام رحیمی را از ابهر به اینجا منتقل کردند.

وی با قدردانی از اعتماد مجدد شورای سیاستگذاری در انتصابش به عنوان امام جمعه فردیس گفت: از همه شما مردم می‌خواهم از حجت الاسلام رحیمی، امام جمعه جدید حمایت کنید. در نماز جمعه با اتحاد و انسجام شرکت کنید. خودم هم بودم شرکت می کردم. نماز جمعه، نماز شخص خاص نیست، نماز امامت و رهبری نظام اسلامی است. 

امام جمعه ساوه با قدردانی از حمایت های مردم ساوه در طول دوران خدمتش در این شهرستان ادامه داد: از همه مردم شریف ساوه که در طول این مدت محبت های فراوان کردند قدردانی میکنم به جز از عده ای هتاک، گستاخ و بی ادب که خلاف گفتند، خلاف نوشتند و برچسب های ناروا زدند و حساب آنها را به قیامت واگذار می کنم و البته در این دنیا چوب می خورند و ذلیل می شوند مخصوصاٌ کسانی که حرمت و قداست لباس پیامبر را پاس نداشتند. 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس آیین تودیع و معارفه حجت الاسلام حسینی به عنوان امام جمعه جدید فردیس فردا شنبه در شورای اداری این شهرستان برگزار خواهد شد و حجت الاسلام رحیمی نیز طی هفته پیش رو در مراسمی بعنوان امام جمعه ساوه معارفه خواهد شد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد