تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 - 14:34
کد خبر : 138786

نماز جمعه در ۱۱ شهرستان خراسان‌جنوبی اقامه می‌شود

نماز جمعه در ۱۱ شهرستان خراسان‌جنوبی اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام حامد شاهبیکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به آخرین مصوبات ستاد کرونا، نماز جمعه این هفته در تمامی شهرستان‌های استان خراسان‌جنوبی با رعایت مسائل بهداشتی اقامه می‌شود. وی بیان داشت: این آیین عبادی سیاسی فردا در مرکز استان به امامت نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام

حجت‌الاسلام حامد شاهبیکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به آخرین مصوبات ستاد کرونا، نماز جمعه این هفته در تمامی شهرستان‌های استان خراسان‌جنوبی با رعایت مسائل بهداشتی اقامه می‌شود.

وی بیان داشت: این آیین عبادی سیاسی فردا در مرکز استان به امامت نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) اقامه خواهد شد.

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه نمازگزاران حتما از مهر و سجاده شخصی استفاده کنند، اضافه کرد: مکان‌های برگزاری نماز جمعه قبل و بعد از برگزاری این فریضه الهی کاملا ضدعفونی می‌شود.

شاهبیکی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یک وظیفه عمومی دانست که در تأمین سلامت مردم و بهداشت جامعه نقش مستقیم دار و خاطرنشان کرد: فاصله‌گذاری برای هر نفر در مکان‌های نماز جمعه چهار متر مربع باید در نظر گرفته شود و حداکثر زمان برگزاری نماز جمعه ۴۰ دقیقه است.

وی حضور افرادی که دارای علائم مشکوک به کرونا ویروس هستند را در نماز جمعه ممنوع اعلام و خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک برای حضور در نماز جمعه اجباری است و تمام پروتکل‌های بهداشتی به دقت رعایت خواهد شد تا هیچ نمازگزاری به ویروس کرونا مبتلا نشود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد