تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 14:35
کد خبر : 138598

کشف بیش از ۶۰ تن گندم احتکار شده در قزوین

کشف بیش از ۶۰ تن گندم احتکار شده در قزوین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، اظهار کرد: در راستای طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی، گشت سیار این اداره‌کل نسبت به اجرای حکم گندم احتکار شده اقدام کرد. این مسؤول بیان کرد: بنا به گزارش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، اظهار کرد: در راستای طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی، گشت سیار این اداره‌کل نسبت به اجرای حکم گندم احتکار شده اقدام کرد.

این مسؤول بیان کرد: بنا به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ‌های مردمی پرونده‌ای در رابطه با احتکار گندم در انباری با حجم بیش از ۶۰ تُن توسط نیروی انتظامی کشف و جهت رسیدگی به این اداره‌کل ارسال شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده پس از احراز تخلف، متهم را به عرضه کالا در شبکه و جزای نقدی محکوم کرد.

محمدی عنوان کرد: جهت تسریع در رسیدگی‌ها و نظارت بر بازرسی واحدهای تولیدی، توزیع و پخش، از یک واحد کلان مواد غذایی بازدید و بازرسی صورت گرفت که تخلف گران‌فروشی در این واحد تولیدی نیز محرز و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد که در حال طی کردن مراحل قانونی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد