تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 14:24
کد خبر : 138588

مراسم اولین سالگرد شهادت محمد محمدی برگزار می‌شود

مراسم اولین سالگرد شهادت محمد محمدی برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از تهران، مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت علمدار امر به معروف و نهی از منکر، بسیجی پاسدار محمد محمدی، جمعه ۳۰ مهر از ساعت ۱۴ در قطعه ۵۰ بهشت زهرا سر مزار شهید برگزار می شود. این مراسم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از تهران، مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت علمدار امر به معروف و نهی از منکر، بسیجی پاسدار محمد محمدی، جمعه ۳۰ مهر از ساعت ۱۴ در قطعه ۵۰ بهشت زهرا سر مزار شهید برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی حجه الاسلام سید حسین مومنی و مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت(ع) و شعرخوانی حاج احمد بابایی برگزار خواهد شد.
 

بسیجی شهید (محمد محمدی) شامگاه ۲۷ مهر سال ۹۹، در مقابله با ارازل و اوباش منطقه تهرانپارس به خاطر جلوگیری از مزاحمت برای نوامیس مردم، در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر با ضرب چاقو به پهلو به بیمارستان منتقل شده و به دلیل شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

 

گفتنی است علی‌رغم گذشت یک سال از وقوع حادثه‌ای که منجر به قتل این آمر به معروف و ناهی از منکر و مصوب شدن شهادت وی در کمیسیون مربوطه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، می‌گذرد، هنوز رای قطعی دادگاه به منظور قطعی شدن این مسئله صادر نشده و در پی آن بنیاد شهید تا این لحظه ایشان را به عنوان شهید لحاظ نکرده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد