تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 13:01
کد خبر : 138320

یک چهارم خودروهای شوتی کشور در استان بوشهر توقیف شده است + فیلم

یک چهارم خودروهای شوتی کشور در استان بوشهر توقیف شده است + فیلم

– اخبار استانها – سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به برقرار امنیت پایدار در استان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های استان بوشهر در حوزه سرقت بود که الحمدلله تاکنون ۹۵ درصد سرقت‌ها و ۱۱۳ درصد جرایم خشن کشف شده که بخشی از آن مربوط به سنوات گذشته است.

– اخبار استانها –

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به برقرار امنیت پایدار در استان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های استان بوشهر در حوزه سرقت بود که الحمدلله تاکنون ۹۵ درصد سرقت‌ها و ۱۱۳ درصد جرایم خشن کشف شده که بخشی از آن مربوط به سنوات گذشته است.

رئیس پلیس استان بوشهر از ثبت نشدن جرایم گروگانگیری، سرقت از طلافروشی و بانک‌ها در شش ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: بر اساس شاخص‌های امنیتی خوشبختانه استان بوشهر وضعیت خوبی دارد و در حوزه جرایم شرارت‌ها و نزاع‌های دسته‌جمعی از ۳۲ استان کشور ، بوشهر استان آخر و در حوزه جرایم سرقت‌ها، استان بوشهر بیست و هشتم است.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر تصریح کرد: امسال تاکنون ۵ تن مواد مخدر استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۰ درصدی دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۲۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد و افزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر + تصاویر۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد۵ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

سوسنی با اشاره به کشف کالاهای قاچاق از خودروهای شوتی در استان خاطر نشان کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو شوتی حامل کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان بوشهر در شش ماهه امسال توقیف شده که یک چهارم ماشین‌های شوتی کشور است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد