تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 - 21:53
کد خبر : 138216

سرلشکر سلامی به مقام شامخ شهدای تشییع در کرمان ادای احترام کرد

سرلشکر سلامی به مقام شامخ شهدای تشییع در کرمان ادای احترام کرد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امشب با حضور در مزار شهیدان مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان به مقام این شهدا ادای احترام کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امشب با حضور در مزار شهیدان مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان به مقام این شهدا ادای احترام کرد.

سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز برای افتتاح پروژه‌های آبرسانی مناطق محروم کرمان به شرق استان سفر کرده بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران قبل از آن با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار حسین پورجعفری و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

سرلشکر سلامی به مقام شامخ “سردار دل‌ها” ادای احترام کردسفر سرلشکر سلامی به مناطق محروم شرق استان کرمان + فیلم و عکسسرلشکر سلامی: دشمن ملت ایران در حال عقب‌نشینی است / سپاه از بودن در کنار مردم احساس آرامش می‌کند‌

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد