تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 13:38
کد خبر : 137623

پاکستان انفجار مسجد قندهار را محکوم کرد

پاکستان انفجار مسجد قندهار را محکوم کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاکستان هر نوع اقدام تروریستی از جمله حمله به اماکن مقدس و عبادتی را محکوم می‌کند. در این بیانیه آمده است که دولت و مردم پاکستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاکستان هر نوع اقدام تروریستی از جمله حمله به اماکن مقدس و عبادتی را محکوم می‌کند.

در این بیانیه آمده است که دولت و مردم پاکستان همبستگی و حمایت خود را نسبت به مردم افغان ابراز می‌کنند و به خانواده‌های داغدار در این لحظات سخت و اندوهناک تسلیت عرض می‌کنند.

براساس گزارش یک رسانه محلی، انفجار در داخل مسجد شیعیان در ظهر روز جمعه هنگامی که صدها نمازگزار در حال خواندن نماز بودند، اتفاق افتاد.

گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار روز جمعه در مسجد شیعیان در قندهار افغانستان را پذیرفت. این دومین حمله تروریستی داعش در کمتر از ۱۰ روز به مساجد افغانستان است.

هفته گذشته نیز در جریان انفجاری انتحاری در حسینیه “سیدآباد” در منطقه “خان‌آباد” قندوز در شمال افغانستان ۱۲۰ تن کشته و ۲۰۰ تن دیگر زخمی شدند. داعش مسئولیت این انفجار را که محکومیت‌های گسترده‌ای را به دنبال داشت برعهده گرفت.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد